۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۸۶۲۵
یک کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

دولت سیزدهم مساله محور است/توانمندی و رزومه قوی اصلی ترین شاخص مد نظر برا انتخاب استانداران باشد

فریدون طاهری گفت: ممکن است سابقه دارها بیشتر گرفتار شوند پس جا دارد مواظب باشیم ، به نطر می رسد این دولت مساله محور است، یعنی مسائل استان ها را مشخص و برای حل آنها افراد با برنامه را انتخاب کند، افرادی که مطرح هستند باید برنامه هایشان را برای برطرف کردن مشکلات مردم ارائه دهند.
دولت سیزدهم مساله محور است/توانمندی و رزومه قوی اصلی ترین شاخص مد نظر برا انتخاب استانداران باشد
فریدون طاهری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ توصیه هایی را در انتخاب استانداران بیان کرد و گفت: اگر کار برای خداباشد و هدف تحقق اهداف انقلاب اسلامی به نظر اختلافی بوجود نمی آید اما اگر خود برتر بینی شد وخود بزرگ بینی، آن وقت دام شیطان آماده شکار است.

وی افزود: ممکن است سابقه دارها بیشتر گرفتار شوند پس جا دارد مواظب باشیم ، به نطر می رسد این دولت مساله محور است، یعنی مسائل استان ها را مشخص و برای حل آنها افراد با برنامه را انتخاب می کند، افرادی که مطرح هستند باید برنامه هایشان را برای برطرف کردن مشکلات مردم ارائه دهند.

طاهری افزود: از مسئولان می خواهیم تا دیگر مانند سابق فردی بدون برنامه و بدون توجه به اهداف انقلاب اسلامی را به عنوان استاندار قرار ندهند ، افراد باید برنامه و تیم حل مساله داشته باشند به زبان ساده تر اینکه تشکیلاتی کار کنند تا بتوانند هم در گام دوم انقلاب گام بردارند و هم مشکلات استان و سازمان ها را برطرف کنند.

وی ابراز کرد : استانداران منتخب باید حداقل در یکی از حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تخصص داشته باشند و این مسئله بسیار ضروری است،همچنین داشتن روحیه و ویژگی جهادی ، انقلابی، ولایی و مردمی بودن از دیگر مسائل مهم در انتخاب استانداران است.

کارشناس مسائل سیاسی استان تصریح کرد: انگیزه و روحیه کار با جوانان نسل دوم و سوم و چهارم انقلاب اسلامی ، توان و برنامه کار با جوانان ، آینده محوری در مسیر اهداف و برنامه های گام دوم انقلاب اسلامی حداقل انتظاراتی است که میتوان از استاندار انقلابی و عدالت محور داشت.

فریدون طاهری در آخر تصریح کرد: استانداری که به نظر ویژگی های ذکر شده را داشته باشد فارغ از محل تولد، زبان، قوم ، پسوند و فامیل مبارک است ، استانداری که وام دار دیگران باشد برای مردم استاندار نمی شود مانند نماینده ای که وام دار عده ای یا گروهی خود خوانده باشد و برای مردم نماینده خوب نمی شود.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۹:۰۹

20 Sep 2021