کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

دولت سیزدهم مساله محور است/توانمندی و رزومه قوی اصلی ترین شاخص مد نظر برا انتخاب استانداران باشد

29 شهريور 1400 ساعت 9:18

فریدون طاهری گفت: ممکن است سابقه دارها بیشتر گرفتار شوند پس جا دارد مواظب باشیم ، به نطر می رسد این دولت مساله محور است، یعنی مسائل استان ها را مشخص و برای حل آنها افراد با برنامه را انتخاب کند، افرادی که مطرح هستند باید برنامه هایشان را برای برطرف کردن مشکلات مردم ارائه دهند.


فریدون طاهری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ توصیه هایی را در انتخاب استانداران بیان کرد و گفت: اگر کار برای خداباشد و هدف تحقق اهداف انقلاب اسلامی به نظر اختلافی بوجود نمی آید اما اگر خود برتر بینی شد وخود بزرگ بینی، آن وقت دام شیطان آماده شکار است.

وی افزود: ممکن است سابقه دارها بیشتر گرفتار شوند پس جا دارد مواظب باشیم ، به نطر می رسد این دولت مساله محور است، یعنی مسائل استان ها را مشخص و برای حل آنها افراد با برنامه را انتخاب می کند، افرادی که مطرح هستند باید برنامه هایشان را برای برطرف کردن مشکلات مردم ارائه دهند.

طاهری افزود: از مسئولان می خواهیم تا دیگر مانند سابق فردی بدون برنامه و بدون توجه به اهداف انقلاب اسلامی را به عنوان استاندار قرار ندهند ، افراد باید برنامه و تیم حل مساله داشته باشند به زبان ساده تر اینکه تشکیلاتی کار کنند تا بتوانند هم در گام دوم انقلاب گام بردارند و هم مشکلات استان و سازمان ها را برطرف کنند.

وی ابراز کرد : استانداران منتخب باید حداقل در یکی از حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تخصص داشته باشند و این مسئله بسیار ضروری است،همچنین داشتن روحیه و ویژگی جهادی ، انقلابی، ولایی و مردمی بودن از دیگر مسائل مهم در انتخاب استانداران است.

کارشناس مسائل سیاسی استان تصریح کرد: انگیزه و روحیه کار با جوانان نسل دوم و سوم و چهارم انقلاب اسلامی ، توان و برنامه کار با جوانان ، آینده محوری در مسیر اهداف و برنامه های گام دوم انقلاب اسلامی حداقل انتظاراتی است که میتوان از استاندار انقلابی و عدالت محور داشت.

فریدون طاهری در آخر تصریح کرد: استانداری که به نظر ویژگی های ذکر شده را داشته باشد فارغ از محل تولد، زبان، قوم ، پسوند و فامیل مبارک است ، استانداری که وام دار دیگران باشد برای مردم استاندار نمی شود مانند نماینده ای که وام دار عده ای یا گروهی خود خوانده باشد و برای مردم نماینده خوب نمی شود.

انتهای پیام/1030 ج


کد مطلب: 48625

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48625/دولت-سیزدهم-مساله-محور-توانمندی-رزومه-قوی-اصلی-ترین-شاخص-مد-نظر-برا-انتخاب-استانداران-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir