۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۸۴۳۱
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت مردم ایران در مقابل تمام دنیا

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیشتر با محوریت تبیین نقش رزمندگان و مردم استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8 است که یکی از عملیات های موفق دوران هشت سال دفاع مقدس بود و کارنامه درخشان استان چهارمحال و بختیاری و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آن قابل طرح است.
هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت مردم ایران در مقابل تمام دنیا
به گزارش جهانبین نیوز؛  علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه جلسه هم اندیشی پیرامون برنامه های هفته دفاع مقدس  با مدیرکل صدا و سیما و معاونین ایشان، ضمن تسلیت ایام محرم و صفر،  هفته دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان سلامت و  امنیت و حرم را گرامیداشت و گفت: پیش قدم شدن صدا و سیمای استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت ملت عزیز ایران در مقابل استکبار جهانی و یادآوری رشادت ها و ایثارگری ها و از خودگذشتگی های جوانان این مرز و بوم، بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت مردم ایران در مقابل تمام دنیا به برکت وجود حضرت امام راحل(ره) و اتکا به قدرت لایزال الهی و عنصر معنویت است.

سردار اکبری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، ابراز کرد: امروز وظیفه ما حفظ ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی که ما با این ارزش ها زنده هستیم و باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم که این موضوع کمتر از خود شهادت نیست.

وی، با تقدیر از همدلی ، همراهی و هم افزایی بین مجموعه صدا و سیما با سپاه و بسیج استان، گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیشتر با محوریت تبیین نقش رزمندگان و  مردم استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8 است که یکی از عملیات های موفق دوران هشت سال دفاع مقدس بود و کارنامه درخشان استان چهارمحال و بختیاری و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آن قابل طرح است.

وی در پایان افزود: به تاریخچه ای از حضور پرقدرت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8،  جناح داری این عملیات بزرگ  افتخاری برای مردم و رزمندگان استان است و ان شاءالله باید تلاش کنیم این افتخارات را برای نسل جوان تبیین کنیم.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۸:۳۶:۰۵

29 Aug 2021