کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت مردم ایران در مقابل تمام دنیا

7 شهريور 1400 ساعت 18:35

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیشتر با محوریت تبیین نقش رزمندگان و مردم استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8 است که یکی از عملیات های موفق دوران هشت سال دفاع مقدس بود و کارنامه درخشان استان چهارمحال و بختیاری و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آن قابل طرح است.


به گزارش جهانبین نیوز؛  علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه جلسه هم اندیشی پیرامون برنامه های هفته دفاع مقدس  با مدیرکل صدا و سیما و معاونین ایشان، ضمن تسلیت ایام محرم و صفر،  هفته دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان سلامت و  امنیت و حرم را گرامیداشت و گفت: پیش قدم شدن صدا و سیمای استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت ملت عزیز ایران در مقابل استکبار جهانی و یادآوری رشادت ها و ایثارگری ها و از خودگذشتگی های جوانان این مرز و بوم، بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت مردم ایران در مقابل تمام دنیا به برکت وجود حضرت امام راحل(ره) و اتکا به قدرت لایزال الهی و عنصر معنویت است.

سردار اکبری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، ابراز کرد: امروز وظیفه ما حفظ ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی که ما با این ارزش ها زنده هستیم و باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم که این موضوع کمتر از خود شهادت نیست.

وی، با تقدیر از همدلی ، همراهی و هم افزایی بین مجموعه صدا و سیما با سپاه و بسیج استان، گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیشتر با محوریت تبیین نقش رزمندگان و  مردم استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8 است که یکی از عملیات های موفق دوران هشت سال دفاع مقدس بود و کارنامه درخشان استان چهارمحال و بختیاری و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آن قابل طرح است.

وی در پایان افزود: به تاریخچه ای از حضور پرقدرت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8،  جناح داری این عملیات بزرگ  افتخاری برای مردم و رزمندگان استان است و ان شاءالله باید تلاش کنیم این افتخارات را برای نسل جوان تبیین کنیم.

انتهای پیام/1030 ج


کد مطلب: 48431

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48431/هشت-سال-دفاع-مقدس-یادآور-مقاومت-مردم-ایران-مقابل-تمام-دنیا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir