۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۸۲۳۹
فرماندار شهرستان اردل:

شوراها نمادي بارز از مشارکت مردم در عرصه تعيين سرنوشت هستند

فرماندار شهرستان اردل گفت:شوراها نمادي بارز از مشارکت مردم در عرصه تعيين سرنوشت هستند، بايد اين نماد را به بهترين وجه ممکن پاسداري کنيم و اين وظيفه در مرحله نخست برعهده منتخبان و اعضاي شورا است.
شوراها نمادي بارز از مشارکت مردم در عرصه تعيين سرنوشت هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛  محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در آيين تحليف شوراي اسلامي روستاهاي بخش مرکزي شهرستان اردل ضمن تبريک به منتخبين شوراهاي اسلامي و تاکيد بر جلب اعتماد مردم، از اعضاي شوراهاي دوره قبل که منشا خدمات ارزنده بودند قدرداني کرد و گفت: شوراها نمادي بارز از مشارکت مردم در عرصه تعيين سرنوشت هستند، بايد اين نماد را به بهترين وجه ممکن پاسداري کنيم و اين وظيفه در مرحله نخست برعهده منتخبان و اعضاي شورا است

کياني اظهار کرد: نظام جمهوري اسلامي ايران، نظام ارزش ها است و يکي از ارزش هاي والاي آن، خدمتگزاري به آحاد مردم و راي مردم و مسووليت را امانت دانستن است.

وي افزود:ما خدمت گذار مردم هستيم اگر بخواهيم ايران و نظام سربلند باقي بماند و همچنين اهداف امام راحل و شهدا پابرجا باشد بايد در راستاي خدمت به مردم از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

فرماندار شهرستان اردل بيان کرد:شوراها نمادي بارز از مشارکت مردم در عرصه تعيين سرنوشت هستند، بايد اين نماد را به بهترين وجه ممکن پاسداري کنيم و اين وظيفه در مرحله نخست برعهده منتخبان و اعضاي شورا است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۸:۰۱

7 Aug 2021