کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان اردل:

شوراها نمادي بارز از مشارکت مردم در عرصه تعيين سرنوشت هستند

16 مرداد 1400 ساعت 13:36

فرماندار شهرستان اردل گفت:شوراها نمادي بارز از مشارکت مردم در عرصه تعيين سرنوشت هستند، بايد اين نماد را به بهترين وجه ممکن پاسداري کنيم و اين وظيفه در مرحله نخست برعهده منتخبان و اعضاي شورا است.


به گزارش جهانبين نيوز؛  محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در آيين تحليف شوراي اسلامي روستاهاي بخش مرکزي شهرستان اردل ضمن تبريک به منتخبين شوراهاي اسلامي و تاکيد بر جلب اعتماد مردم، از اعضاي شوراهاي دوره قبل که منشا خدمات ارزنده بودند قدرداني کرد و گفت: شوراها نمادي بارز از مشارکت مردم در عرصه تعيين سرنوشت هستند، بايد اين نماد را به بهترين وجه ممکن پاسداري کنيم و اين وظيفه در مرحله نخست برعهده منتخبان و اعضاي شورا است

کياني اظهار کرد: نظام جمهوري اسلامي ايران، نظام ارزش ها است و يکي از ارزش هاي والاي آن، خدمتگزاري به آحاد مردم و راي مردم و مسووليت را امانت دانستن است.

وي افزود:ما خدمت گذار مردم هستيم اگر بخواهيم ايران و نظام سربلند باقي بماند و همچنين اهداف امام راحل و شهدا پابرجا باشد بايد در راستاي خدمت به مردم از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

فرماندار شهرستان اردل بيان کرد:شوراها نمادي بارز از مشارکت مردم در عرصه تعيين سرنوشت هستند، بايد اين نماد را به بهترين وجه ممکن پاسداري کنيم و اين وظيفه در مرحله نخست برعهده منتخبان و اعضاي شورا است.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 48239

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48239/شوراها-نمادي-بارز-مشارکت-مردم-عرصه-تعيين-سرنوشت-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir