۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۸۱۱۲
امام جمعه شهر اردل:

نماز جمعه مظهر همدلی و وحدت جامعه است

امام جمعه شهر اردل گفت: نماز جمعه زبان گویای مردم در بیان مطالبات ومصالح مردم،مظهر همدلی و وحدت جامعه وتبیین کننده معارف ،حقایق وارزشهای مورد نیاز جامعه است.
نماز جمعه مظهر همدلی و وحدت جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک  دهه با عظمت امامت و ولایت و تبریک دو عید بزرگ قربان و عید غدیر خم اظهار داشت: عید غریر خم یکی از اعیاد بزرگ ما است که از چند منظر به این عید ارزشمند می‌توان نگاه کرد.

بهرامی با اشاره به جایگاه و عظمت این عید بیان کرد: غدیر یعنی اینکه خدای متعال برای تحقق عبودیت دراین عالم مسیری تعیین کرد که از غدیر میگذرد،واینکه تا جامعه بشری صاحب رهبران ومدیران شایسته و لایق نباشد، بندگی خدا وظهور ارزشهای انسانی وپیشرفت بشری ،بطور کامل تحقق نخواهد یافت.

نماز جمعه مظهر همدلی و وحدت جامعه است
 
خطیب جمعه شهر اردل با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه زبان گویای مردم در بیان مطالبات ومصالح مردم،مظهر همدلی و وحدت جامعه وتبیین کننده معارف ،حقائق وارزشهای مورد نیاز جامعه است.

حجت السلام بهرامی ادامه داد: نماز جمعه، نمایش قدرت اسلام، عبادت، عبودیت و یک اجتماع بزرگ هفتگی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه تنظیم کننده و تقویت کننده عبودیت و بصیرت است گفت:نماز جمعه یک اجتماع آگاهی بخش و نمایش قدرت، وحدت و همدلی است و دشمن از وحدت مسلمانان می ترسد و ما باید تلاش کنیم که این وحدت، با شکوه هرچه بیشتر برگزار گردد.

انتهای پیام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۳۱:۱۷

23 Jul 2021