کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

نماز جمعه مظهر همدلی و وحدت جامعه است

1 مرداد 1400 ساعت 15:27

امام جمعه شهر اردل گفت: نماز جمعه زبان گویای مردم در بیان مطالبات ومصالح مردم،مظهر همدلی و وحدت جامعه وتبیین کننده معارف ،حقایق وارزشهای مورد نیاز جامعه است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک  دهه با عظمت امامت و ولایت و تبریک دو عید بزرگ قربان و عید غدیر خم اظهار داشت: عید غریر خم یکی از اعیاد بزرگ ما است که از چند منظر به این عید ارزشمند می‌توان نگاه کرد.

بهرامی با اشاره به جایگاه و عظمت این عید بیان کرد: غدیر یعنی اینکه خدای متعال برای تحقق عبودیت دراین عالم مسیری تعیین کرد که از غدیر میگذرد،واینکه تا جامعه بشری صاحب رهبران ومدیران شایسته و لایق نباشد، بندگی خدا وظهور ارزشهای انسانی وپیشرفت بشری ،بطور کامل تحقق نخواهد یافت.

نماز جمعه مظهر همدلی و وحدت جامعه است
 
خطیب جمعه شهر اردل با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه زبان گویای مردم در بیان مطالبات ومصالح مردم،مظهر همدلی و وحدت جامعه وتبیین کننده معارف ،حقائق وارزشهای مورد نیاز جامعه است.

حجت السلام بهرامی ادامه داد: نماز جمعه، نمایش قدرت اسلام، عبادت، عبودیت و یک اجتماع بزرگ هفتگی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه تنظیم کننده و تقویت کننده عبودیت و بصیرت است گفت:نماز جمعه یک اجتماع آگاهی بخش و نمایش قدرت، وحدت و همدلی است و دشمن از وحدت مسلمانان می ترسد و ما باید تلاش کنیم که این وحدت، با شکوه هرچه بیشتر برگزار گردد.

انتهای پیام/570ه
 


کد مطلب: 48112

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48112/نماز-جمعه-مظهر-همدلی-وحدت-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir