۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۸۰۷۷

کاهش قطعی برق در گرو فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی است

جانشین فرمانده سپاه قمر بحی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم با همراهی مردم و مدیران صنایع و مصرف کنندگان بخش انرژی در عرصه های تولیدی، بازار،کشاورزی، ادارات، اصناف و بازار و ...، همچنین همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات در عرصه فرهنگ سازی برای استفاده بهینه از انرژی بویژه برق، دیگر شاهد قطعی برق نباشیم.
کاهش قطعی برق در گرو فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ در این جلسه که با حضور فعالان رسانه ای بسیج و سپاه و مدیر شرکت توزیع برق استان به ریاست جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد، پیرامون مباحث و موضوعات گوناگون در مسیر تولید انرژی، خرید و توزیع برق بین مشترکین و راهکارهای ترویج فرهنگ صحیح برق و انرژی با استفاده از ابزار رسانه هم اندیشی گردید.
 
سرهنگ پاسدار مهران مرادی در این جلسه، با تسلیت سالروز شهادت امام باقر علیه السلام و بیان روایت از امام جواد علیه السلام، سه خصلت مؤمنین که باعث جلب محبت می شود را بیان کرد و گفت: انصاف در معاشرت با مردم، همدردی با مردم در مشکلات و همدم شدن در معنویات باعث جلب محبت می گردد.
 
وی، در ادامه از آغاز اجرای طرح شهید عباسپور در سطح کشور و استان چهارمحال و بختیاری بر اساس تفاهم بین شرکت توزیع برق و بسیج خبر داد وافزود: امیدواریم با همراهی مردم و مدیران صنایع و مصرف کنندگان بخش انرژی در عرصه های تولیدی، بازار،کشاورزی، ادارات، اصناف و بازار و ...، همچنین همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات در عرصه فرهنگ سازی برای استفاده بهینه از انرژی بویژه برق، دیگر شاهد قطعی برق نباشیم.
 
مرادی، خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیج و سپاه در کمک به کادر بهداشت و درمان و مقابله با کرونا در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهی بسیج جامعه پزشکی و دیگر مجموعه های سپاه و بسیج قابل توجه بود و امروز نیز همه امکانات و نیروی انسانی متخصص سپاه و بسیج یاری گر کارکنان صنعت برق کشور و استان در عرصه های مورد نیاز می باشد.
 
مهندس فرهزاد، مدیر شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه تصریح کرد: وجود بسیج و کلمه بسیج در کنار صنعت برق، قوت قلبی برای همکاران ماست.
 
وی، افزود: سنگ بنای مصرف درست برق در استان و سوق دادن مصرف انرژی به سمت تولید و کشاورزی و صنعت امری ضروری است.
 
این مقام مسئول، با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت توزیع برق برای کاهش قطعی برق مشترکین، تصریح کرد: معاندین و دشمنان کشور و انقلاب، از شرایط بوجود آمده سوء استفاده کرده و در شرایط عادی هم فضاسازی می کنند.
 
وی، با اشاره به برخی خرابکاری های عمدی در قطع برق بویژه در بخش خانگی و ایجاد نارضایتی بین شهروندان، بر ضرورت مراقبت  دستگاه های امنیتی و همکاری سپاه و بسیج برای پیشگیری از خرابکاری های عمدی در مسیرهای توزیع برق تأکید کرد.
 
فرهزاد، از کشف بیش از 1400 ماینر غیرمجاز در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و تأکید کرد: وجود کولرهای غیراستاندارد که از مبادی غیررسمی وارد استان شده اند، عدم استفاده صحیح از وسایل سرمایشی و عدم پرداخت نرخ واقعی انرژی، از عوامل اصلی افزایش مصرف برق است.
وی، تنظیم دستگاه های خنک کننده روی دمای مناسب، استفاده از پنکه در مناطق معتدل و سردسیری به جای کولر، خاموش کردن لامپ های غیرضرور و جایگزینی آنها با انواع کم مصرف و ...، را از راهکارهای کاهش مصرف برق دانست.
 
 استمرار ممیزی انرژی با قوت و شدت بیشتر از سوی بسیج مهندسین صنعت، توجیه بازاریان از سوی بسیج اصناف برای مصرف بهینه از انرژی برق، نشست چهره به چهره با مدیران صنایع از سوی بسیج کارگری و کارخانجات، همکاری روابط عمومی شرکت توزیع برق و روابط عمومی سپاه استان و بسیج رسانه، فضای مجازی، اصحاب رسانه و مطبوعات و صدا و سیما برای فرهنگ سازی مصرف صحیح برق در جامعه، پیگیری ترک فعل مدیران در ساخت نیروگاه های جدید و مباحث چرایی قطع برق در صنایع پایه و تولید کننده اصلی، بحث احتمال جریان نفوذ و خرابکاری در صنعت برق، پاسخ به شبهات و مطالبات مردمی و ...،  از دیگر موضوعات مطرح شده دراین جلسه بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۸:۱۸:۳۱

18 Jul 2021