۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۸۰۰۳
امام جمعه شهر اردل؛

کوتاهي و سوء مديريت برخي مسئولان باعث قطعي برق است

امام جمعه شهر اردل گفت: گرچه کم آبي امسال مي تواند يکي از عوامل وضعيت قطعي برق باشد اما بنظر مي‌رسد کوتاهي و سوء مديريت برخي مسئولان در مسئله جدي‌تر است و از دستگاه هاي نظارتي و قضائي ميخواهيم ريشه هاي اين مشکل را شناسائي و برخورد کنند.
کوتاهي و سوء مديريت برخي مسئولان باعث قطعي برق است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با تبريک فرارسيدن سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: ازدواج امام علي (ع) با حضرت فاطمه (س) بهترين و مناسب ترين الگو براي خانواده هاي ايراني است.
حجت الاسلام بهرامي افزود: متأسفانه امر مقدس ازدواج، براي جوانان ما دچار مشکلات فراواني است که منشأ آسيب هاي مختلف فردي اجتماعي و امنيتي براي کشور خواهد شد، اميدواريم دولت جديد براي حل اين مسئله مهم فکر اساسي کند.
 
وي در ادامه با اشاره به فرارسيدن هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: مسئله پوشش فراتر از يک امر فردي است بلکه کارکرد اجتماعي و امنيتي دارد و امروز دشمنان راه سلطه بر ملتها را در ترويج فساد و فحشاء ميدانند و لذا براي برهنگي زنان، طراحي و تلاش مي کنند.

کوتاهي و سوء مديريت برخي مسئولان در قطعي برق
 
خطيب جمعه شهر اردل در بخش ديگر از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به قطعي برق و توصيه به صرفه جويي گفت: گرچه کم آبي امسال مي تواند يکي از عوامل وضعيت قطعي برق باشد اما بنظر مي‌رسد کوتاهي و سوء مديريت برخي مسئولان در مسئله جدي‌تر است و از دستگاه هاي نظارتي و قضائي ميخواهيم ريشه هاي اين مشکل را شناسائي و برخورد کنند.

بهرامي در خصوص جايگزیني دستگاه سي‌تي‌اسکن بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل ابراز نگراني کرد و گفت: باز هم تکرار ميکنم اگر دستگاه دست دوم جايگزين دستگاه سي تي اسکن بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل شود پس داده خواهد شد.

وي بيان کرد: مسئولين دانشگاه علوم پزشکي در اين خصوص طوري تصميم نگيرند که مصداق توهين به شهرستان اردل باشد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۳۳:۵۸

9 Jul 2021