کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

کوتاهي و سوء مديريت برخي مسئولان باعث قطعي برق است

18 تير 1400 ساعت 15:31

امام جمعه شهر اردل گفت: گرچه کم آبي امسال مي تواند يکي از عوامل وضعيت قطعي برق باشد اما بنظر مي‌رسد کوتاهي و سوء مديريت برخي مسئولان در مسئله جدي‌تر است و از دستگاه هاي نظارتي و قضائي ميخواهيم ريشه هاي اين مشکل را شناسائي و برخورد کنند.


به گزارش جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با تبريک فرارسيدن سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: ازدواج امام علي (ع) با حضرت فاطمه (س) بهترين و مناسب ترين الگو براي خانواده هاي ايراني است.
حجت الاسلام بهرامي افزود: متأسفانه امر مقدس ازدواج، براي جوانان ما دچار مشکلات فراواني است که منشأ آسيب هاي مختلف فردي اجتماعي و امنيتي براي کشور خواهد شد، اميدواريم دولت جديد براي حل اين مسئله مهم فکر اساسي کند.
 
وي در ادامه با اشاره به فرارسيدن هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: مسئله پوشش فراتر از يک امر فردي است بلکه کارکرد اجتماعي و امنيتي دارد و امروز دشمنان راه سلطه بر ملتها را در ترويج فساد و فحشاء ميدانند و لذا براي برهنگي زنان، طراحي و تلاش مي کنند.

کوتاهي و سوء مديريت برخي مسئولان در قطعي برق
 
خطيب جمعه شهر اردل در بخش ديگر از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به قطعي برق و توصيه به صرفه جويي گفت: گرچه کم آبي امسال مي تواند يکي از عوامل وضعيت قطعي برق باشد اما بنظر مي‌رسد کوتاهي و سوء مديريت برخي مسئولان در مسئله جدي‌تر است و از دستگاه هاي نظارتي و قضائي ميخواهيم ريشه هاي اين مشکل را شناسائي و برخورد کنند.

بهرامي در خصوص جايگزیني دستگاه سي‌تي‌اسکن بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل ابراز نگراني کرد و گفت: باز هم تکرار ميکنم اگر دستگاه دست دوم جايگزين دستگاه سي تي اسکن بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل شود پس داده خواهد شد.

وي بيان کرد: مسئولين دانشگاه علوم پزشکي در اين خصوص طوري تصميم نگيرند که مصداق توهين به شهرستان اردل باشد.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 48003

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48003/کوتاهي-سوء-مديريت-برخي-مسئولان-باعث-قطعي-برق

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir