۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۷۷۲۵
رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

تخلف ۱۰ میلیارد تومانی برخی مرغداری‌های تولید مرغ زنده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تخلفات کشف شده از 72 مرغ فروشی در این استان معادل 600 میلیون تومان و تخلفات 12 مرغداری‌ تولید مرغ زنده نیز 10 میلیارد تومان گزارش شد.
تخلف ۱۰ میلیارد تومانی برخی مرغداری‌های تولید مرغ زنده
به گزارش جهانبین نیوز؛ سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ستاد تنظیم بازار این استان، اظهار کرد: از نیمه دوم فروردین تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه طبق لیست تنظیم شده پیش‌بینی کشتار روزانه ۸۰ تن مرغ انجام گرفت.

وی افزود: در برخی مواقع بعضی از مرغداری‌ها از تحویل مرغ به کشتارگاه‌ها خودداری می‌کردند که با حضور بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری این مشکل رفع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میانگین کشتار روزانه مرغ در اردیبهشت‌ماه در این استان ۵۳ تن و در خردادماه روزانه ۵۴ تن بود، نیاز روزانه مصرف مرغ در این استان روزانه ۸۰ تن است که به ازای هر نفر ۸۰ گرم می‌شود.

رستمی عنوان کرد: تخلفات کشف شده از 72 مرغ فروشی در چهارمحال و بختیاری معادل 600 میلیون تومان گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تخلفات 12 مرغداری‌ تولید مرغ زنده در چهارمحال و بختیاری نیز 10 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بسیاری از صف‌ها برای خرید مرغ قبل و حین توزیع تشکیل می‌شدند.

رستمی یادآور شد: به دلیل کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کردیم که سهمیه این استان اختصاص یابد اما چون ذخایر پشتیبانی امور دام کامل نبود تنها 20 تن مرغ منجمد به استان تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: چون قیمت گوشت قرمز افزایش یافت و برخی از مردم توان خرید نداشتند به سمت مرغ روی آوردند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۳۲:۰۳

2 Jun 2021