۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۷۶۴۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل:

رزمندگان براي تحقق ايستادگي از هيچ تلاشي دريغ نکردند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل گفت: براي تحقق شعار سال همه تلاش خود را انجام مي‌دهيم همانند رزمندگان غيور و جان بر کف ميهن اسلامي که براي تحقق ايستادگي از هيچ تلاشي دريغ نکردند.
رزمندگان براي تحقق ايستادگي از هيچ تلاشي دريغ نکردند
سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب که فرمودند  «ما خرمشهرها در پيش داريم و اين به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامي خواهد بود» گفت: امروز هر جايي که هنوز آثاري از تفکر غربي و غير انقلابي وجود دارد آنجا برا ما خرمشهر است و مي بايست آنجا ورود کرد.

موسوي با بيان اينکه تحقق شعار رهبري در اولويت همه برنامه‌ريزي‌ها در سال جديد قرار دارد اظهار کرد: براي تحقق شعار سال همه تلاش خود را انجام مي‌دهيم همانند رزمندگان غيور و جان بر کف ميهن اسلامي که براي تحقق ايستادگي از هيچ تلاشي دريغ نکردند.

وي افزود: رزمندگان خون پاک خويش را در راه حراست از ميهن اسلامي اهدا کردند و به جهانيان درس مقاومت و ايثارگري دادند و با فرياد حسيني «هيهات من الذله» حماسه‌هاي بسياري را در تاريخ معاصر جهان به ثبت رساندند تا ايران اسلامي را از گزند شرارت‌هاي دشمنان شيطان‌صفت به‌ويژه آمريکاي جهانخوار و صهيونيسم بين‌الملل حفظ کنند و حقانيت، مشروعيت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي را به رخ جهانيان بکشانند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۳۴:۴۳

25 May 2021