کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل:

رزمندگان براي تحقق ايستادگي از هيچ تلاشي دريغ نکردند

4 خرداد 1400 ساعت 12:34

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل گفت: براي تحقق شعار سال همه تلاش خود را انجام مي‌دهيم همانند رزمندگان غيور و جان بر کف ميهن اسلامي که براي تحقق ايستادگي از هيچ تلاشي دريغ نکردند.


سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب که فرمودند  «ما خرمشهرها در پيش داريم و اين به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامي خواهد بود» گفت: امروز هر جايي که هنوز آثاري از تفکر غربي و غير انقلابي وجود دارد آنجا برا ما خرمشهر است و مي بايست آنجا ورود کرد.

موسوي با بيان اينکه تحقق شعار رهبري در اولويت همه برنامه‌ريزي‌ها در سال جديد قرار دارد اظهار کرد: براي تحقق شعار سال همه تلاش خود را انجام مي‌دهيم همانند رزمندگان غيور و جان بر کف ميهن اسلامي که براي تحقق ايستادگي از هيچ تلاشي دريغ نکردند.

وي افزود: رزمندگان خون پاک خويش را در راه حراست از ميهن اسلامي اهدا کردند و به جهانيان درس مقاومت و ايثارگري دادند و با فرياد حسيني «هيهات من الذله» حماسه‌هاي بسياري را در تاريخ معاصر جهان به ثبت رساندند تا ايران اسلامي را از گزند شرارت‌هاي دشمنان شيطان‌صفت به‌ويژه آمريکاي جهانخوار و صهيونيسم بين‌الملل حفظ کنند و حقانيت، مشروعيت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي را به رخ جهانيان بکشانند.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 47644

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47644/رزمندگان-براي-تحقق-ايستادگي-هيچ-تلاشي-دريغ-نکردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir