۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۷۵۶۰
توسط بانک سینا انجام شد:

اهدای 35 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

با حضور ملک محمد قربان‌پور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری و مدیر بانک سینا در منطقه اصفهان و چهارمحال و بختیاری، 35 دستگاه تبلت توسط این بانک به دانش‌آموزان نیازمند استان اهدا شد.
اهدای 35 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ ملک محمد قربان‌پور ضمن تقدیر از احساس مسئولیت بانک سینا در راستای توسعه عدالت آموزشی بیان کرد: در قانون اساسی و نظام جمهوری اساسی، اصلی با عنوان مسئولیت اجتماعی در اساسنامه بانک‌ها و شرکت‌ها دیده شده که بر همین اساس این تجهیزیات الکترونیکی تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی افزود: امیدوار هستیم با ایجاد بستر مناسب تحصیل برای دانش‌آموزان و دانشجویان و توانمندسازی آن‌ها ،آینده‌ای شکوفا در پیش داشته باشیم.

علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد استان نیز در ادامه جلسه با اشاره به حمایت این نهاد از 6 هزار دانش‌آموز و دانشجوی استان گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری هزار و 150 دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ تهیه و در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فاقد هرگونه تجهیزات قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این تجهیزات الکترونیکی با مشارکت مؤسسات خیریه و کمک‌های مردمی خریداری و با اولویت دانش‌آموزان و دانشجویان ساکن مناطق محروم و خانواده‌های دارای چند فرزند توزیع شده است.

انتهای پیام /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۴:۲۱

17 May 2021