کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط بانک سینا انجام شد:

اهدای 35 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

27 ارديبهشت 1400 ساعت 10:24

با حضور ملک محمد قربان‌پور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری و مدیر بانک سینا در منطقه اصفهان و چهارمحال و بختیاری، 35 دستگاه تبلت توسط این بانک به دانش‌آموزان نیازمند استان اهدا شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ملک محمد قربان‌پور ضمن تقدیر از احساس مسئولیت بانک سینا در راستای توسعه عدالت آموزشی بیان کرد: در قانون اساسی و نظام جمهوری اساسی، اصلی با عنوان مسئولیت اجتماعی در اساسنامه بانک‌ها و شرکت‌ها دیده شده که بر همین اساس این تجهیزیات الکترونیکی تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی افزود: امیدوار هستیم با ایجاد بستر مناسب تحصیل برای دانش‌آموزان و دانشجویان و توانمندسازی آن‌ها ،آینده‌ای شکوفا در پیش داشته باشیم.

علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد استان نیز در ادامه جلسه با اشاره به حمایت این نهاد از 6 هزار دانش‌آموز و دانشجوی استان گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری هزار و 150 دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ تهیه و در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فاقد هرگونه تجهیزات قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این تجهیزات الکترونیکی با مشارکت مؤسسات خیریه و کمک‌های مردمی خریداری و با اولویت دانش‌آموزان و دانشجویان ساکن مناطق محروم و خانواده‌های دارای چند فرزند توزیع شده است.

انتهای پیام /1020ج


کد مطلب: 47560

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47560/اهدای-35-دستگاه-تبلت-دانش-آموزان-نیازمند-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir