۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۷۴۴۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

اهدای ۵۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه در ماه رمضان به نیازمندان

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز به مناسبت روز قدس در مرحله دوم کمک مومنانه در ماه رمضان ۵ هزار بسته معیشتی توسط نهادهای حمایتی آماده ارسال به شهرستان‌های دهگانه استان براي تحویل به نیازمندان است.
اهدای ۵۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه در ماه رمضان به نیازمندان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در دومین مرحله کمک مومنانه در ماه رمضان که در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به روز قدس و سالروز تاسیس بسیج سازندگی اشاره و اظهار کرد: این سازمان  منشاء خیر و برکت بسیاری برای کشور بود.
وی حضور فعال بسیج سازندگی در مواسات و کمک مومنانه از ابتدای ویروس منحوس کرونا را ارزشمند عنوان و تصریح کرد: هدایت جهادی این کمک‌ها توسط جهادگران بسیج سازندگی در سراسر کشور و خصوصا در چهارمحال و بختياري به خوبی صورت گرفته است.

سردار اکبری بیان داشت: امروز به مناسبت روز قدس در مرحله دوم کمک مومنانه در ماه رمضان ۵ هزار بسته معیشتی توسط نهادهای حمایتی چون سپاه، بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و قرارگاه اما رضا (ع) آماده ارسال به شهرستان‌های دهگانه استان براي تحویل به نیازمندان است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین ۱۰۰ سری جهیزیه توسط نهادهای حمایتی تهیه شده است، که به دست نیازمندان برسد و تاکنون در این راه مردم استان با انسجام و همدلی ۱۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی را به دست نیازمندان رسانده‌اند، اما مبلغ این کمک‌ها تقريبي است و حتما بیش از این‌ها بوده است.

وی افزود: موارد بسياري درقالب مواسات و همدلی در این ایام بوده که به‌صورت گمنام انجام شده و در این آمار نیامده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۳:۴۴

7 May 2021