کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

اهدای ۵۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه در ماه رمضان به نیازمندان

17 ارديبهشت 1400 ساعت 12:16

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز به مناسبت روز قدس در مرحله دوم کمک مومنانه در ماه رمضان ۵ هزار بسته معیشتی توسط نهادهای حمایتی آماده ارسال به شهرستان‌های دهگانه استان براي تحویل به نیازمندان است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در دومین مرحله کمک مومنانه در ماه رمضان که در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به روز قدس و سالروز تاسیس بسیج سازندگی اشاره و اظهار کرد: این سازمان  منشاء خیر و برکت بسیاری برای کشور بود.
وی حضور فعال بسیج سازندگی در مواسات و کمک مومنانه از ابتدای ویروس منحوس کرونا را ارزشمند عنوان و تصریح کرد: هدایت جهادی این کمک‌ها توسط جهادگران بسیج سازندگی در سراسر کشور و خصوصا در چهارمحال و بختياري به خوبی صورت گرفته است.

سردار اکبری بیان داشت: امروز به مناسبت روز قدس در مرحله دوم کمک مومنانه در ماه رمضان ۵ هزار بسته معیشتی توسط نهادهای حمایتی چون سپاه، بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و قرارگاه اما رضا (ع) آماده ارسال به شهرستان‌های دهگانه استان براي تحویل به نیازمندان است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین ۱۰۰ سری جهیزیه توسط نهادهای حمایتی تهیه شده است، که به دست نیازمندان برسد و تاکنون در این راه مردم استان با انسجام و همدلی ۱۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی را به دست نیازمندان رسانده‌اند، اما مبلغ این کمک‌ها تقريبي است و حتما بیش از این‌ها بوده است.

وی افزود: موارد بسياري درقالب مواسات و همدلی در این ایام بوده که به‌صورت گمنام انجام شده و در این آمار نیامده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 47443

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47443/اهدای-۵۰۰۰-بسته-معیشتی-مرحله-دوم-کمک-مومنانه-ماه-رمضان-نیازمندان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir