۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۶۹۴۹
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

از کشف احتکار 11 میلیاردی لوازم‌خانگی در شهرکرد تا کشف زمین‌خواری میلیاردی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 11 میلیارد ریال لوازم‌خانگی احتکار شده و کشف و رفع تصرف یک هزار و 230 مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این استان خبر داد.
از کشف احتکار 11 میلیاردی لوازم‌خانگی در شهرکرد تا کشف زمین‌خواری میلیاردی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اعلام این دو خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بازدید از انبارها و محل‌های دپوی کالا در سطح استان، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکاری در شهرک صنعتی شهرکرد مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با حکم قضائی این محل را بازرسی کرده و تعداد قابل‌توجهی لوازم‌خانگی احتکارشده ازجمله يخچال فريزر، کولر، جاروبرقی، سماور، ماشين لباسشويی، آبگرمکن، اجاق‌گاز و بخاری گازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کليه اقلام احتکاری موجود در انبار توقيف و تحويل اداره کل صمت این استان داده و انبار با حکم قضائی پلمب شد.

امان‌اللهی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه 11 میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد شده است، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با زمین‌خواری و با انجام اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه‌روزی، مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان، یک هزار و 230 مترمربع از اراضی ملی پلاک نساء هفشجان تصرف شده توسط یک فرد سودجو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین مکشوفه را یک میلیارد و 230 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دادگاه شده و زمین موردنظر با حکم مقام قضائی رفع تصرف شد.

امان‌اللهی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در حوزه جرائم اقتصادی، گفت: برخورد با زمین‌خواران به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار دارد.

وی در خاتمه از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی و زمین‌خواری، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۷:۰۱

13 Mar 2021