کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

از کشف احتکار 11 میلیاردی لوازم‌خانگی در شهرکرد تا کشف زمین‌خواری میلیاردی در چهارمحال و بختیاری

23 اسفند 1399 ساعت 11:06

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 11 میلیارد ریال لوازم‌خانگی احتکار شده و کشف و رفع تصرف یک هزار و 230 مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اعلام این دو خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بازدید از انبارها و محل‌های دپوی کالا در سطح استان، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکاری در شهرک صنعتی شهرکرد مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با حکم قضائی این محل را بازرسی کرده و تعداد قابل‌توجهی لوازم‌خانگی احتکارشده ازجمله يخچال فريزر، کولر، جاروبرقی، سماور، ماشين لباسشويی، آبگرمکن، اجاق‌گاز و بخاری گازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کليه اقلام احتکاری موجود در انبار توقيف و تحويل اداره کل صمت این استان داده و انبار با حکم قضائی پلمب شد.

امان‌اللهی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه 11 میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد شده است، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با زمین‌خواری و با انجام اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه‌روزی، مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان، یک هزار و 230 مترمربع از اراضی ملی پلاک نساء هفشجان تصرف شده توسط یک فرد سودجو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین مکشوفه را یک میلیارد و 230 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دادگاه شده و زمین موردنظر با حکم مقام قضائی رفع تصرف شد.

امان‌اللهی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در حوزه جرائم اقتصادی، گفت: برخورد با زمین‌خواران به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار دارد.

وی در خاتمه از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی و زمین‌خواری، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46949

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46949/کشف-احتکار-11-میلیاردی-لوازم-خانگی-شهرکرد-زمین-خواری-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir