۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۶۹۲۹
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌ (ع) مطرح کرد

راهیان نور مجازی، بستری برای روایتگری هشت سال دفاع مقدس

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌ (ع) گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و بستر فضای مجازی تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان را با اهداف و دستاوردهای دفاع مقدس آشنا کنیم.
راهیان نور مجازی، بستری برای روایتگری هشت سال دفاع مقدس
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌ (ع) در حاشیه آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 20 اسفندماه با عنوان روز راهیان نور نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور همه‌ساله به‌صورت میدانی برگزار می‌شدند، گفت: اما امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا این اردوها به شکلی که قبلاً بود، برگزار نشدند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌ (ع) افزود: به دلیل عدم برگزاری اردوهای راهیان نور و به مناسبت روز راهیان نور مقرر شد این اردوها از طریق فضای مجازی برگزار شود، از همین رو با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و بستر فضای مجازی تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان را با اهداف و دستاوردهای دفاع مقدس آشنا کنیم.

اکبری ادامه داد: با همکاری بسیج دانش‌آموزی و سازمان راهیان نور سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شد که تا پایان خردادماه در فضای مجازی اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچنین شهدای گران‌قدر و سرگذشت سربازان حضرت روح‌الله (ره) در هشت سال دفاع مقدس، توسط راویان و استفاده از آرشیوهای دفاع مقدس و روایتگری انجام شود.

وی تأکید کرد: از هر طریقی که امکان داشته باشد، در جمع‌های محدود، در کنار قبور مطهر شهدا، قبور شهدای گمنام، اماکن زیارتی و... روایتگری راهیان نور برای بیان و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان جنگ تحمیلی به جوانان و نوجوانان این مرز و بوم، باید انجام شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۵:۵۱

9 Mar 2021