کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌ (ع) مطرح کرد

راهیان نور مجازی، بستری برای روایتگری هشت سال دفاع مقدس

19 اسفند 1399 ساعت 13:14

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌ (ع) گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و بستر فضای مجازی تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان را با اهداف و دستاوردهای دفاع مقدس آشنا کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌ (ع) در حاشیه آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 20 اسفندماه با عنوان روز راهیان نور نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور همه‌ساله به‌صورت میدانی برگزار می‌شدند، گفت: اما امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا این اردوها به شکلی که قبلاً بود، برگزار نشدند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌ (ع) افزود: به دلیل عدم برگزاری اردوهای راهیان نور و به مناسبت روز راهیان نور مقرر شد این اردوها از طریق فضای مجازی برگزار شود، از همین رو با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و بستر فضای مجازی تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان را با اهداف و دستاوردهای دفاع مقدس آشنا کنیم.

اکبری ادامه داد: با همکاری بسیج دانش‌آموزی و سازمان راهیان نور سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شد که تا پایان خردادماه در فضای مجازی اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچنین شهدای گران‌قدر و سرگذشت سربازان حضرت روح‌الله (ره) در هشت سال دفاع مقدس، توسط راویان و استفاده از آرشیوهای دفاع مقدس و روایتگری انجام شود.

وی تأکید کرد: از هر طریقی که امکان داشته باشد، در جمع‌های محدود، در کنار قبور مطهر شهدا، قبور شهدای گمنام، اماکن زیارتی و... روایتگری راهیان نور برای بیان و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان جنگ تحمیلی به جوانان و نوجوانان این مرز و بوم، باید انجام شود.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46929

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46929/راهیان-نور-مجازی-بستری-روایتگری-هشت-سال-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir