۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۶۷۷۳
شهردار آلونی:

اقدامات اولیه جهت احداث آرامستان آلونی درحال انجام است

شهردار آلونی گفت: در زمینه آماده‌سازی آرامستان شهر اقدامات خوبی صورت گرفته و زمین به اندازه کافی مهیا شده است که درحال آماده‌سازی است.
اقدامات اولیه جهت احداث آرامستان آلونی درحال انجام است
ابراهیم کریم‌نژاد شهردار آلونی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شهرداری آلونی اقدامات متعددی با رویکردهای متفاوتی انجام داده است.
 
وی با اشاره به عبور جاده ترانزیتی از میان آلونی ادامه داد: این جاده راه ارتباطی شمال به جنوب است و روزانه بیش از ۳۰ هزار وسایل نقلیه سبک و سنگین از آن عبور می‌کند که باید اقداماتی درخصوص آن صورت می‌گرفت و این اقدامات هم به رونق بازار و هم به سهولت تردد کمک می‌کند.
 
کریم‌نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث زیباسازی، زیرسازی و آماده‌سازی کوچه‌های این شهر افزود: بخشی از کوچه‌ها آسفالت شده و بخشی دیگر هم تا قبل یا بعد از عید آسفالت خواهد شد.
 
شهردار آلونی ادامه داد: در زمینه آماده‌سازی آرامستان شهر اقدامات خوبی صورت گرفته و زمین به اندازه کافی مهیا شده است که درحال آماده‌سازی است.
 
وی با اشاره به منابع درآمدی که نیاز شهر آلونی است یادآور شد: مجوزات لازم جهت احداث پارک جنگلی اخذ شده و درحال طی مراحل قانونی است، طرح‌های مربوط به ورودی و خروجی شهر پیگیری شده و امید است تا پایان سال با محوریت درآمدزایی، سیما و منظر شهر و خدمات مسافردر ورودی‌ها را به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۶:۱۰

21 Feb 2021