کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار آلونی:

اقدامات اولیه جهت احداث آرامستان آلونی درحال انجام است

3 اسفند 1399 ساعت 11:05

شهردار آلونی گفت: در زمینه آماده‌سازی آرامستان شهر اقدامات خوبی صورت گرفته و زمین به اندازه کافی مهیا شده است که درحال آماده‌سازی است.


ابراهیم کریم‌نژاد شهردار آلونی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شهرداری آلونی اقدامات متعددی با رویکردهای متفاوتی انجام داده است.
 
وی با اشاره به عبور جاده ترانزیتی از میان آلونی ادامه داد: این جاده راه ارتباطی شمال به جنوب است و روزانه بیش از ۳۰ هزار وسایل نقلیه سبک و سنگین از آن عبور می‌کند که باید اقداماتی درخصوص آن صورت می‌گرفت و این اقدامات هم به رونق بازار و هم به سهولت تردد کمک می‌کند.
 
کریم‌نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث زیباسازی، زیرسازی و آماده‌سازی کوچه‌های این شهر افزود: بخشی از کوچه‌ها آسفالت شده و بخشی دیگر هم تا قبل یا بعد از عید آسفالت خواهد شد.
 
شهردار آلونی ادامه داد: در زمینه آماده‌سازی آرامستان شهر اقدامات خوبی صورت گرفته و زمین به اندازه کافی مهیا شده است که درحال آماده‌سازی است.
 
وی با اشاره به منابع درآمدی که نیاز شهر آلونی است یادآور شد: مجوزات لازم جهت احداث پارک جنگلی اخذ شده و درحال طی مراحل قانونی است، طرح‌های مربوط به ورودی و خروجی شهر پیگیری شده و امید است تا پایان سال با محوریت درآمدزایی، سیما و منظر شهر و خدمات مسافردر ورودی‌ها را به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 46773

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46773/اقدامات-اولیه-جهت-احداث-آرامستان-آلونی-درحال-انجام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir