۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۴۶۷۴۵

لزوم اولیت بندی طرح‌های فرهنگی در حوزه مدیریت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از طرح های فرهنگی در حوزه مدیریت به عنوان مهم ترین اولویت های این سازمان یادآوری کرد.
لزوم اولیت بندی طرح‌های فرهنگی در حوزه مدیریت
به گزارش جهانبین نیوز, رضا ریاحی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به اهمیت طرح های فرهنگی، اظهار کرد: طرح های فرهنگی به خصوص، طرح های در حوزه مدیریت از جمله اولویت های مهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.
وی با اشاره ه طرح سنگ فرش کوی نمد مالان، افزود: طرح کف‌سازی، نورپردازی و دیوارنگاری کوی نمدمالان شهرکرد تا 15 اسفندماه سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری می رسد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: طراحی تندیس‌هایی که با  صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مرتبط است، همزمان با روز شهرکرد در 31 اردیبهشت‌ماه رونمایی می شود.
ریاحی با اشاره به راه‌اندازی فرهنگ‌سرای رسانه و فرهنگ‌سرای نشاط در مرکز چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: شهرداری شهرکرد با این تحقق این امر، گام بلندی در راستای ایجاد بنیاد شهرکردشناسی و موزه اسناد شهرکرد برداشته است.
وی در ادامه بیان کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان این عرصه،  استفاده از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به‌عنوان هدیه در مراسمات مختلف در دستور کار قرار می گیرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تشریح کرد:  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در دوران شیوع ویروس کرونا برای برگزاری جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی در بستر فضای مجازی و در دوران پساکرونا به‌صورت فیزیکی و حضوری آمادگی دارد.
لازم به ذکر است، نمدمالی چهارمحال و بختیاری در خردادماه ۱۳۹۰ به‌عنوان میراث ناملموس ملی به ثبت رسید و هم اکنون چهارمحال و بختیاری ۵۰۰ هنرمند "نمدمال" در ۱۵ کارگاه بزرگ تولیدی استان دارد.
انتهای پیام/ 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۲۷:۳۶

17 Feb 2021