کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم اولیت بندی طرح‌های فرهنگی در حوزه مدیریت

29 بهمن 1399 ساعت 14:27

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از طرح های فرهنگی در حوزه مدیریت به عنوان مهم ترین اولویت های این سازمان یادآوری کرد.


به گزارش جهانبین نیوز, رضا ریاحی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به اهمیت طرح های فرهنگی، اظهار کرد: طرح های فرهنگی به خصوص، طرح های در حوزه مدیریت از جمله اولویت های مهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.
وی با اشاره ه طرح سنگ فرش کوی نمد مالان، افزود: طرح کف‌سازی، نورپردازی و دیوارنگاری کوی نمدمالان شهرکرد تا 15 اسفندماه سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری می رسد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: طراحی تندیس‌هایی که با  صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مرتبط است، همزمان با روز شهرکرد در 31 اردیبهشت‌ماه رونمایی می شود.
ریاحی با اشاره به راه‌اندازی فرهنگ‌سرای رسانه و فرهنگ‌سرای نشاط در مرکز چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: شهرداری شهرکرد با این تحقق این امر، گام بلندی در راستای ایجاد بنیاد شهرکردشناسی و موزه اسناد شهرکرد برداشته است.
وی در ادامه بیان کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان این عرصه،  استفاده از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به‌عنوان هدیه در مراسمات مختلف در دستور کار قرار می گیرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تشریح کرد:  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در دوران شیوع ویروس کرونا برای برگزاری جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی در بستر فضای مجازی و در دوران پساکرونا به‌صورت فیزیکی و حضوری آمادگی دارد.
لازم به ذکر است، نمدمالی چهارمحال و بختیاری در خردادماه ۱۳۹۰ به‌عنوان میراث ناملموس ملی به ثبت رسید و هم اکنون چهارمحال و بختیاری ۵۰۰ هنرمند "نمدمال" در ۱۵ کارگاه بزرگ تولیدی استان دارد.
انتهای پیام/ 1029ج


کد مطلب: 46745

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46745/لزوم-اولیت-بندی-طرح-های-فرهنگی-حوزه-مدیریت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir