۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۴۶۶۴۶
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

تجليل از کادر درماني بيمارستان سيدالشهدا شهرستان فارسان

به مناسبت فرارسيدن دهه مبارک فجر جمعي از پايوران و بسيجيان سپاه شهرستان فارسان با حضور در بيمارستان حضرت سيدالشهدا (ع) از زحمات کادر درمان قدرداني کردند.
تجليل از کادر درماني بيمارستان سيدالشهدا شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت فرارسيدن دهه مبارک فجر جمعي از بسيجيان و پايوران سپاه ناحيه فارسان با حضور در بيمارستان حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام شهرستان با کادر درماني اين بيمارستان ديدار و با اهداء شاخ گل و لوح تقدير از زحمات اين عزيزان قدرداني کردند.
 
در اين ديدار صميمانه فرمانده سپاه ناحيه فارسان، سيد هادي صالحي در جمع پزشکان و پرستاران اين بيمارستان ضمن تشکر و قدرداني از زحمات اين عزيزان گفت: ايران اسلامي ما از همان ابتدا مورد ظلم و تهديد و تحريم قدرت‌هاي مستکبر و استعمارگر بوده اما به لطف خدا و همت امثال شما نه‌تنها اين فشارها ما را ضعيف‌تر نکرد بلکه قدرتمندتر هم شديم.
 
صالحي در ادامه عنوان کرد: اگر اين قدرت‌هاي استعمارگر در رسانه‌هايشان فرياد انسان‌دوستي مي‌زنند دروغي بيش نيست و مردم ما بايد بفهمند که اين نامردها حتي از دادن داروهاي سرطاني به بيماران ما نيز خودداري مي‌کردند.
 
وي بيان داشت: در همين موضوع کرونا شاهد بوديم که حتي ماسک هم به ما نمي‌دادند تا اينکه گروه‌هاي جهادي و تلاشگران عرصه سلامت دست‌به‌کار شدند و امروز ما نه‌تنها در ماسک بلکه در کيت‌هاي تشخيص کرونا و ... خودکفا شديم.

وي در پايان گفت: ما مطلع شديم که بسياري از کادر درماني در محيط بيمارستان به کرونا مبتلا شدند و اين نشان از ازخودگذشتگي و ايثار شما عزيزان دارد اما به‌واسطه همين ايثار و از خودگذشتگي هاي جهاد گونه شما وضعيت شهرستان فارسان روزبه‌روز بهبود پيدا کرد و اميدواريم که اين روند همچنان ادامه‌دار باشد تا اين بيماري ريشه‌کن شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۱۸:۳۸

9 Feb 2021