کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

تجليل از کادر درماني بيمارستان سيدالشهدا شهرستان فارسان

21 بهمن 1399 ساعت 8:15

به مناسبت فرارسيدن دهه مبارک فجر جمعي از پايوران و بسيجيان سپاه شهرستان فارسان با حضور در بيمارستان حضرت سيدالشهدا (ع) از زحمات کادر درمان قدرداني کردند.


به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت فرارسيدن دهه مبارک فجر جمعي از بسيجيان و پايوران سپاه ناحيه فارسان با حضور در بيمارستان حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام شهرستان با کادر درماني اين بيمارستان ديدار و با اهداء شاخ گل و لوح تقدير از زحمات اين عزيزان قدرداني کردند.
 
در اين ديدار صميمانه فرمانده سپاه ناحيه فارسان، سيد هادي صالحي در جمع پزشکان و پرستاران اين بيمارستان ضمن تشکر و قدرداني از زحمات اين عزيزان گفت: ايران اسلامي ما از همان ابتدا مورد ظلم و تهديد و تحريم قدرت‌هاي مستکبر و استعمارگر بوده اما به لطف خدا و همت امثال شما نه‌تنها اين فشارها ما را ضعيف‌تر نکرد بلکه قدرتمندتر هم شديم.
 
صالحي در ادامه عنوان کرد: اگر اين قدرت‌هاي استعمارگر در رسانه‌هايشان فرياد انسان‌دوستي مي‌زنند دروغي بيش نيست و مردم ما بايد بفهمند که اين نامردها حتي از دادن داروهاي سرطاني به بيماران ما نيز خودداري مي‌کردند.
 
وي بيان داشت: در همين موضوع کرونا شاهد بوديم که حتي ماسک هم به ما نمي‌دادند تا اينکه گروه‌هاي جهادي و تلاشگران عرصه سلامت دست‌به‌کار شدند و امروز ما نه‌تنها در ماسک بلکه در کيت‌هاي تشخيص کرونا و ... خودکفا شديم.

وي در پايان گفت: ما مطلع شديم که بسياري از کادر درماني در محيط بيمارستان به کرونا مبتلا شدند و اين نشان از ازخودگذشتگي و ايثار شما عزيزان دارد اما به‌واسطه همين ايثار و از خودگذشتگي هاي جهاد گونه شما وضعيت شهرستان فارسان روزبه‌روز بهبود پيدا کرد و اميدواريم که اين روند همچنان ادامه‌دار باشد تا اين بيماري ريشه‌کن شود.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 46646

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46646/تجليل-کادر-درماني-بيمارستان-سيدالشهدا-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir