۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۴۶۶۴۵
فرماندار شهرستان فارسان؛

24 تيم مراقبت در طرح سپهبد شهيد سليماني در شهرستان فارسان فعال است

فرماندار شهرستان فارسان گفت: در طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، شهرستان فارسان به 24 محله تقسيم‌بندي شده و 24 تيم مراقبت اين کار را به عهده‌ دارند و 12 تيم نظارت مباحث مربوط را پيگيري خواهند کرد که تيم پيگيري تا 20 تيم نيز قابل‌افزايش مي‌باشد.
24 تيم مراقبت در طرح سپهبد شهيد سليماني در شهرستان فارسان فعال است
 به گزارش جهانبین نیوز ، مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان گفت: در اجراي محدوديت‌هاي دوهفته‌اي جا دارد از مردم شريف شهرستان و کسبه محترم تقدير تشکر کنيم اما با توجه به تغيير رنگ شهرستان و شکننده بودن اين تغيير رنگ از مردم شريف تقاضا داريم پروتکل‌ها را رعايت کنيد.
 
وي در ادامه افزود: با توجه به وضعيت پنهان اين ويروس هرلحظه ممکن است با چهره اي ديگر خود را نمايان کند و مردم را دچار مشکل کند، همچنين از مردم شريف شهرستان فارسان تقاضا داريم که محدوديت‌هاي کرونايي را رعايت کنند خصوصاً در گروه‌هاي 3 و 4 حتماً کسبه تعطيل باشند و برخي محدوديت‌هاي شهرستان و تردد و محدوديت کارکنان ادارات را اجرا نمايند.
 
طاهری خاطرنشان کرد: در طرح شهيد حاج قاسم سليماني شهرستان فارسان به 24 محله تقسيم‌بندي شده و 24 تيم مراقبت نيز اين کار را به عهده‌ دارند و 12 تيم نظارت مباحث مربوط را پيگيري خواهند کرد که تيم پيگيري تا 20 تيم نيز قابل‌افزايش مي‌باشد.
 
وي تصريح کرد: از مردم تقاضا داريم با رعايت در بعد حضور در آرامستانها و تجمعات خاک‌سپاري و جشن‌ها و دور همي‌ها کمک کنيم به عزيزانمان در قسمت بهداشت و درمان و سلامت تا هرچه زودتر اين ويروس ريشه‌کن شود.

تيم هاي مراقبت در منزل طرح شهيد سليماني متشکل از نيروهاي بسيج، بخش سلامت، بخش خصوصي و نيروهاي مسلح هستند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۱۵:۴۳

9 Feb 2021