کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان فارسان؛

24 تيم مراقبت در طرح سپهبد شهيد سليماني در شهرستان فارسان فعال است

21 بهمن 1399 ساعت 8:12

فرماندار شهرستان فارسان گفت: در طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، شهرستان فارسان به 24 محله تقسيم‌بندي شده و 24 تيم مراقبت اين کار را به عهده‌ دارند و 12 تيم نظارت مباحث مربوط را پيگيري خواهند کرد که تيم پيگيري تا 20 تيم نيز قابل‌افزايش مي‌باشد.


 به گزارش جهانبین نیوز ، مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان گفت: در اجراي محدوديت‌هاي دوهفته‌اي جا دارد از مردم شريف شهرستان و کسبه محترم تقدير تشکر کنيم اما با توجه به تغيير رنگ شهرستان و شکننده بودن اين تغيير رنگ از مردم شريف تقاضا داريم پروتکل‌ها را رعايت کنيد.
 
وي در ادامه افزود: با توجه به وضعيت پنهان اين ويروس هرلحظه ممکن است با چهره اي ديگر خود را نمايان کند و مردم را دچار مشکل کند، همچنين از مردم شريف شهرستان فارسان تقاضا داريم که محدوديت‌هاي کرونايي را رعايت کنند خصوصاً در گروه‌هاي 3 و 4 حتماً کسبه تعطيل باشند و برخي محدوديت‌هاي شهرستان و تردد و محدوديت کارکنان ادارات را اجرا نمايند.
 
طاهری خاطرنشان کرد: در طرح شهيد حاج قاسم سليماني شهرستان فارسان به 24 محله تقسيم‌بندي شده و 24 تيم مراقبت نيز اين کار را به عهده‌ دارند و 12 تيم نظارت مباحث مربوط را پيگيري خواهند کرد که تيم پيگيري تا 20 تيم نيز قابل‌افزايش مي‌باشد.
 
وي تصريح کرد: از مردم تقاضا داريم با رعايت در بعد حضور در آرامستانها و تجمعات خاک‌سپاري و جشن‌ها و دور همي‌ها کمک کنيم به عزيزانمان در قسمت بهداشت و درمان و سلامت تا هرچه زودتر اين ويروس ريشه‌کن شود.

تيم هاي مراقبت در منزل طرح شهيد سليماني متشکل از نيروهاي بسيج، بخش سلامت، بخش خصوصي و نيروهاي مسلح هستند.

انتهای پیام/590پ


کد مطلب: 46645

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46645/24-تيم-مراقبت-طرح-سپهبد-شهيد-سليماني-شهرستان-فارسان-فعال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir