۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۶۵۷۲
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

بی بصیرتی عامل خروج خواص از ریل انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، بی بصیرتی را از مهم ترین بلاهایی دانست که خواص را از مسیر انقلاب خارج کرد.
بی بصیرتی عامل خروج خواص از ریل انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین در جمع فرماندهان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت فرارسیدن چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی، با تشریح روایاتی از معصومین به اهمیت مسئولیت در نظام اسلامی و رعایت عدالت پرداخت و گفت: وجود مقدس پیامبر اعظم و حضرت امیرالمؤمنین و ائمه معصومین علیهم السلام الگوی عدالت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه با اشاره به اهمیت مشورت در نظام مدیریتی، اظهار کرد: یکی از ظلم هایی که هر مدیری به زیردست می تواند روا دارد، عدم مشورت با نخبگان و کارمندان و زیردستان است.

وی، تصریح کرد: از آفت های خطرناک که عرصه مدیریت را تهدید می کند این است که مدیر خود را از مشورت با دیگران بی نیاز بداند.

نظارت میدانی و مستقیم از دیگر شاخصه های مدیر خوب از نظر مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بود که اظهار کرد: موضوع اِشراف که از مطالبات مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح می باشد در همین راستای نظارت میدانی و مستقیم می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در ادامه با اشاره به فرارسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، سابقه مبارزاتی دوران انقلاب از بدو شروع نهضت امام خمینی(ره) را به سه بخش ؛ مبارزه ی اسلام با غیر اسلام، مبارزه با جبهه ای که اعتقاد داشته اند همه مشکلات این کشور باید در بیرون حل شود(مبارزه جریان انقلابی و غیرانقلابی) و مبارزه با خواص بی بصیرت و پیاده شدگان از ریل انقلاب تقسیم کرد.

وی گفت: بی بصیرتی از مهم ترین بلاهایی است که باعث شد خواص از مسیر انقلاب خارج شدند. گروهی از بدو شکل گیری انقلاب در صحنه بودند و نقش ایفا کردند و خدماتی انجام دادند، اما در مسیر راه به دلایل مختلف از جمله ضعف ایمان، گرفتار شدن در چرب و شیرین دنیا و یا توجه به چشمک دشمن خارج، از ریل انقلاب خارج شدند.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: بر اساس مفاهیم قرآنی نظام اسلامی شایستگی مدیریت جهان را دارد و همه دانشمندان و حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید در این پیچ تاریخی مواظب باشند و به ایفای نقش خود بپردازند زیرا دولت آخرالزمان دولت اسلامی به رهبری حضرت حجت است که این دولت آخر را حتی غربی ها نیز اعتقاد دارندولی در مصداق اشتباه می کنند و به نظر آنها دولت آخر لیبرال دمکراسی است، در صورتی که لیبرالیسم به پایان خط رسیده و حاکمیت جهان از آن اسلام ناب می باشد.

وی در پایان به بحث انتخابات در سال آینده نیز اشاره کرد و با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج هزینه افراد و جناح های سیاسی نمی شود و در انتخابات از مصادیق حمایت نمی کند، اظهار کرد: تبیین و روشنگری و آگاه سازی مردم نسبت به شاخص های گزینه شایسته و تراز انقلاب اسلامی بر اساس منویات امامین انقلاب اسلامی وظیفه ماست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 در راستای رسالت سپاه و بسیج برای پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۲۹:۱۱

31 Jan 2021