کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

بی بصیرتی عامل خروج خواص از ریل انقلاب است

12 بهمن 1399 ساعت 8:27

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، بی بصیرتی را از مهم ترین بلاهایی دانست که خواص را از مسیر انقلاب خارج کرد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین در جمع فرماندهان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت فرارسیدن چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی، با تشریح روایاتی از معصومین به اهمیت مسئولیت در نظام اسلامی و رعایت عدالت پرداخت و گفت: وجود مقدس پیامبر اعظم و حضرت امیرالمؤمنین و ائمه معصومین علیهم السلام الگوی عدالت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه با اشاره به اهمیت مشورت در نظام مدیریتی، اظهار کرد: یکی از ظلم هایی که هر مدیری به زیردست می تواند روا دارد، عدم مشورت با نخبگان و کارمندان و زیردستان است.

وی، تصریح کرد: از آفت های خطرناک که عرصه مدیریت را تهدید می کند این است که مدیر خود را از مشورت با دیگران بی نیاز بداند.

نظارت میدانی و مستقیم از دیگر شاخصه های مدیر خوب از نظر مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بود که اظهار کرد: موضوع اِشراف که از مطالبات مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح می باشد در همین راستای نظارت میدانی و مستقیم می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در ادامه با اشاره به فرارسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، سابقه مبارزاتی دوران انقلاب از بدو شروع نهضت امام خمینی(ره) را به سه بخش ؛ مبارزه ی اسلام با غیر اسلام، مبارزه با جبهه ای که اعتقاد داشته اند همه مشکلات این کشور باید در بیرون حل شود(مبارزه جریان انقلابی و غیرانقلابی) و مبارزه با خواص بی بصیرت و پیاده شدگان از ریل انقلاب تقسیم کرد.

وی گفت: بی بصیرتی از مهم ترین بلاهایی است که باعث شد خواص از مسیر انقلاب خارج شدند. گروهی از بدو شکل گیری انقلاب در صحنه بودند و نقش ایفا کردند و خدماتی انجام دادند، اما در مسیر راه به دلایل مختلف از جمله ضعف ایمان، گرفتار شدن در چرب و شیرین دنیا و یا توجه به چشمک دشمن خارج، از ریل انقلاب خارج شدند.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: بر اساس مفاهیم قرآنی نظام اسلامی شایستگی مدیریت جهان را دارد و همه دانشمندان و حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید در این پیچ تاریخی مواظب باشند و به ایفای نقش خود بپردازند زیرا دولت آخرالزمان دولت اسلامی به رهبری حضرت حجت است که این دولت آخر را حتی غربی ها نیز اعتقاد دارندولی در مصداق اشتباه می کنند و به نظر آنها دولت آخر لیبرال دمکراسی است، در صورتی که لیبرالیسم به پایان خط رسیده و حاکمیت جهان از آن اسلام ناب می باشد.

وی در پایان به بحث انتخابات در سال آینده نیز اشاره کرد و با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج هزینه افراد و جناح های سیاسی نمی شود و در انتخابات از مصادیق حمایت نمی کند، اظهار کرد: تبیین و روشنگری و آگاه سازی مردم نسبت به شاخص های گزینه شایسته و تراز انقلاب اسلامی بر اساس منویات امامین انقلاب اسلامی وظیفه ماست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 در راستای رسالت سپاه و بسیج برای پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 46572

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46572/بی-بصیرتی-عامل-خروج-خواص-ریل-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir