۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۶۵۶۲
تحليلگر مسائل سياسي؛

قاطعيت قانون در برابر فساد برادر معاون اول روحاني ستودني است

تحليلگر مسائل سياسي گفت:دستگاه قضايي با قاطعيت و بدون مماشات بر اساس رسالت عدلت محوري و اجراي سند تحول مهدي جهانگيري، برادر معاون اول روحاني را به علت تخلف در قاچاق حرفه اي ارز محکوم کرد.
قاطعيت قانون در برابر فساد برادر معاون اول روحاني ستودني است
خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تقدير از قاطعيت دستگاه قضايي در اجراي حکم مهدي جهانگيري گفت:در ماه هاي اخير حقيقتاً با اقدامات خوب، ارزشمند و قاطع دستگاه قضايي، مردم از روند برخورد با مفسدان و سوء استفاده گران بيت المال اميدوار شده اند و قطعاً اين اميدواري مردم براي حفظ و اقتدار نظام اسلامي بسيار مهم است.

خدادادي با بيان اينکه دستگاه قضايي با قاطعيت و بدون مماشات بر اساس رسالت عدلت محوري و اجراي سند تحول مهدي جهانگيري، برادر معاون اول روحاني را به علت تخلف در قاچاق حرفه اي ارز محکوم کرد اظهارکرد: در ماه هاي اخير رشد تخلفات صاحب منصبان يا متقبان به رجل دولتي از سويي موجب رنجش خاطر و از سويي بعلت اقدامات انقلابي قوه قضاييه در احقاق حقوق عامه موجب خوشحالي شد.

وي افزود:بررسي هاي اخير پرونده هاي فساد دانه درشت ها در ماه هاي اخير با رقه ي اميد براي حرکت به سمت عدالت محوري دستگاه قضا نظام را در دل مردم روشن تر کرد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۹:۰۴

30 Jan 2021