کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحليلگر مسائل سياسي؛

قاطعيت قانون در برابر فساد برادر معاون اول روحاني ستودني است

11 بهمن 1399 ساعت 8:57

تحليلگر مسائل سياسي گفت:دستگاه قضايي با قاطعيت و بدون مماشات بر اساس رسالت عدلت محوري و اجراي سند تحول مهدي جهانگيري، برادر معاون اول روحاني را به علت تخلف در قاچاق حرفه اي ارز محکوم کرد.


خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن تقدير از قاطعيت دستگاه قضايي در اجراي حکم مهدي جهانگيري گفت:در ماه هاي اخير حقيقتاً با اقدامات خوب، ارزشمند و قاطع دستگاه قضايي، مردم از روند برخورد با مفسدان و سوء استفاده گران بيت المال اميدوار شده اند و قطعاً اين اميدواري مردم براي حفظ و اقتدار نظام اسلامي بسيار مهم است.

خدادادي با بيان اينکه دستگاه قضايي با قاطعيت و بدون مماشات بر اساس رسالت عدلت محوري و اجراي سند تحول مهدي جهانگيري، برادر معاون اول روحاني را به علت تخلف در قاچاق حرفه اي ارز محکوم کرد اظهارکرد: در ماه هاي اخير رشد تخلفات صاحب منصبان يا متقبان به رجل دولتي از سويي موجب رنجش خاطر و از سويي بعلت اقدامات انقلابي قوه قضاييه در احقاق حقوق عامه موجب خوشحالي شد.

وي افزود:بررسي هاي اخير پرونده هاي فساد دانه درشت ها در ماه هاي اخير با رقه ي اميد براي حرکت به سمت عدالت محوري دستگاه قضا نظام را در دل مردم روشن تر کرد.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 46562

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46562/قاطعيت-قانون-برابر-فساد-برادر-معاون-اول-روحاني-ستودني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir