۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۶۴۹۱
امام‌جمعه فارسان:

قدرت موشكي حركتی رو به جلو و بدون توقف/ معيشت پايدار در گرو امنيت پايدار است

امام جمعه شهر فارسان گفت: رزمايش‌هاي متنوع ارتش و سپاه نشان ميدهد كه قدرت بازدارندگي ما خصوصاً اقتدار موشكي يك حركت رو به جلو است. نه توقف دارد و نه كُندي و نه بازگشت، لذا هم بايدن و هم کساني که در سوداي برجامهاي 2 و 3 هستند، پيام روشن ايران را بايد دريافته باشند.
قدرت موشكي حركتی رو به جلو و بدون توقف/ معيشت پايدار در گرو امنيت پايدار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: اهل تقوا خداي تعالي را از همه‌چيز بزرگ‌تر مي‌بينند و چيزي در چشمشان بزرگ‌تر از خدا نيست. اميرالمؤمنين عليه‌السلام در حکمت ۱۲۴ از حکم نهج‌البلاغه فرمود: «عَظُمَ الْخَالِقُ فِي أَنْفُسِهِمْ فَصَغُرَ مَا دُونَهُ فِي أَعْيُنِهِمْ». بزرگى آفريدگار در نظر تو، باعث کوچکى مخلوق در چشم توست.

وي تصريح کرد: اين مطلبى است که اهل معرفت آن را دريافته ‏اند. واقعاً اگر کسي به اين حقيقت برسد، خدا و عظمت او را به‌خوبي درک کند و بفهمد که هيچ موجودي در عالم هستي بي‌نياز از خدا نيست و تمام عالم فقير او هستند و در مقابل خدا استقلالي ندارند و در برابر عظمت خدا هيچ هستند. آن‌وقت در تنظيم روابطش با ديگران کسي را بزرگ‌تر از خدا نمي‌بيند و تن به ذلت نمي‌دهد. هرچه معرفت ما به خدا بيشتر شود عظمت او و حقارت خود را بيشتر درک مي‌کنيم. کسي که عجب دارد و يا متکبر است قطعاً خداشناس نيست. خدايا چيزي جز تو در چشم ما بزرگ نباشد.

ملک پور به رزمايش‌هاي متنوع ارتش و سپاه اشاره داشت و گفت: رزمايش‌هاي متنوع ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ايران اسلامي‌ بوده و هست اين رزمايش‌هاي دوهفته‌اي و تركيبي و مبتكرانه كه مبتني بر خلاقيت و استعدادهاي بومي، پيام‌هاي زيادي را با خود به همراه دارد.

امام جمعه فارسان بيان کرد: برخلاف جيغ بنفش معاندان و جاهلان و دوگانه سازان فرصت‌طلب، اين رزمايش در راستاي تأمين معيشت و زندگي آرام براي مردم است. کسي كه نداند معيشت پايدار در گرو امنيت پايدار و با دوام و امنيت است كه رونق اقتصادي و توليد و توزيع را موجب مي‌شود و شكوفايي اقتصادي و علمي را به بار مي‌آورد.

وي تصريح کرد: اگرچه انجام اين رزمايش‌ها مستلزم انجام هزينه است اما کساني که با فريب و عمليات عوام‌فريبانه در صدد ايجاد ذهنيت منفي در شرايط سخت معيشتي هستند به‌خوبي مي‌دانند كه اين نوع هزينه کردن‌ها جلوگيري از هزينه بيشتر است. چنانچه دشمن بر اثر انفعال ما فقط يكي از پالايشگاه‌هاي ما را هدف قرار دهد براي بازسازي آن بايد چندين برابر هزينه كنيم.

امام جمعه فارسان اظهار داشت: اين رزمايش نشان مي‌دهد كه قدرت بازدارندگي ما خصوصاً اقتدار موشكي يك حركت رو به جلو است. نه توقف دارد و نه كُندي و نه بازگشت، لذا هم بايدن و هم کساني که در سوداي برجام‌هاي 2 و 3 هستند، پيام روشن ايران را بايد دريافته باشند.
 
ملک پور افزود: اين نمايش قدرت علاوه بر اين‌كه ارعاب بخش دشمن است اطمينان‌بخش دوستان نيز هست، حاميان منطقه‌اي ما در جبهه مقاومت اكنون دو نوع‌ اعتماد به ايران دارند: اول اين‌كه ايران حاميان و دوستان خودش را تنها نمي‌گذارد دوم اين‌كه: جبهه مقاومت به‌خوبي درمي‌يابد كه ايران توانمندتر از گذشته و مقتدرتر از قبل با دستي پر و نيرويي مستعد، آماده پيكار با دشمنان مقاومت است.
 
امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: آزمايش و تست قدرت دفاعي و رفع موانع احتمالي، پيام توليد دانش بومي و ترويج علم جهت‌دار و مبتكر پرور. پيام آرامش به مردم ايران و خنثي‌سازي جنگ رواني دشمن، پيام وحدت ارتش و سپاه و بسيج در معركه دفاع از دشمن، پيام اين‌كه نسخه علاج مشكلات كشور در روحيه جهادي و مديريت جهادي است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۷:۵۳

22 Jan 2021