۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۶۴۸۲
فرمانده انتظامی شهرستان فارسان؛

جوانی که با به آتش کشیدن خانه، مادرش را کشته بود، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان گفت: جوان 17 ساله‌ای که با به آتش کشیدن خانه، موجب مرگ مادرش شده بود، در "ده چشمه" دستگیر شد.
جوانی که با به آتش کشیدن خانه، مادرش را کشته بود، دستگیر شد
غلامعلی شكری در گفت‌‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه در "دِه چشمه"، واحد گشت کلانتری 11 فارسان به همراه تیمی از نیروهای آتش‌نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد که در اثر آتش‌سوزی اتاق سرایداری مدرسه، 5 نفر از اعضای يک خانواده شامل پدر 50 ساله، مادر 50 ساله و 3 فرزند پسر 17 ، 16 و 10 ساله دچار سوختگی شده‌اند.

وی بیان داشت: آتش‌سوزی با تلاش عوامل آتش‌نشانی و امدادی مهار و مصدومین بلافاصله به بيمارستان اعزام شدند ولی متأسفانه مادر خانواده در اثر شدت سوختگی در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ادامه داد: با توجه به فوت یک نفر از حادثه ديدگان، کارآگاهان پليس آگاهی شهرستان فارسان با هماهنگی مقام قضایی تحقيقات گسترده‌ای را در اين خصوص آغاز کردند.

شکری بیان داشت: با بررسی شواهد و مدارک موجود و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس مأموران، نهايتاً مشخص شد که فرزند 17 ساله خانواده به دليل اختلافات خانوادگي، به‌عمد منزل را به آتش کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران این متهم دستگير و در بازجوئی انجام شده به بزه انتسابي معترف و پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۲۷:۵۳

21 Jan 2021