کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان؛

جوانی که با به آتش کشیدن خانه، مادرش را کشته بود، دستگیر شد

1 بهمن 1399 ساعت 12:19

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان گفت: جوان 17 ساله‌ای که با به آتش کشیدن خانه، موجب مرگ مادرش شده بود، در "ده چشمه" دستگیر شد.


غلامعلی شكری در گفت‌‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه در "دِه چشمه"، واحد گشت کلانتری 11 فارسان به همراه تیمی از نیروهای آتش‌نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد که در اثر آتش‌سوزی اتاق سرایداری مدرسه، 5 نفر از اعضای يک خانواده شامل پدر 50 ساله، مادر 50 ساله و 3 فرزند پسر 17 ، 16 و 10 ساله دچار سوختگی شده‌اند.

وی بیان داشت: آتش‌سوزی با تلاش عوامل آتش‌نشانی و امدادی مهار و مصدومین بلافاصله به بيمارستان اعزام شدند ولی متأسفانه مادر خانواده در اثر شدت سوختگی در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ادامه داد: با توجه به فوت یک نفر از حادثه ديدگان، کارآگاهان پليس آگاهی شهرستان فارسان با هماهنگی مقام قضایی تحقيقات گسترده‌ای را در اين خصوص آغاز کردند.

شکری بیان داشت: با بررسی شواهد و مدارک موجود و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس مأموران، نهايتاً مشخص شد که فرزند 17 ساله خانواده به دليل اختلافات خانوادگي، به‌عمد منزل را به آتش کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران این متهم دستگير و در بازجوئی انجام شده به بزه انتسابي معترف و پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46482

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46482/جوانی-آتش-کشیدن-خانه-مادرش-کشته-دستگیر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir