۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۶۴۰۴
توسط مدیرکل آموزش‌ و پرورش چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

تشریح آخرین تصمیم ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن‌ماه

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش شدت شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی کرونا اعلام کرد: کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی استان مانند سراسر کشور از اول بهمن‌ماه حضوری برگزار می‌شود.
تشریح آخرین تصمیم ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن‌ماه
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگوی تلفنی با بخش خبر شبکه استانی با تاکید بر اهمیت آموزش حضوری در افزایش فرایند یادگیری اظهار کرد: برای برگزاری کلاس‌های درس در پایه اول و دوم ابتدایی تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن مدارس انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از اول بهمن‌ماه در مناطق آبی کلاس‌های درس مدارس کم جمعیت و زیر ۵۰ نفر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

قائدامینی یادآور شد: کلاس‌های عملی، کارگاهی و مهارتی هنرجویان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در مناطق زرد و آبی نیز به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جمعیت دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حدااکثر ۱۰ نفر خواهد بود، تاکید کرد: کادر آموزشی مدارس و اولیا دانش‌آموزان موظف به رعایت پروتکل بهداشتی و شورای مدرسه نیز ملزم به اطلاع‌رسانی درخصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درس خواهد بود.

وی بیان داشت: حضور کادر اداری و اجرایی مدارس در مناطق نارنجی، زرد و آبی براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور همانند سایر کارکنان دولت انجام می‌گیرد.

قائدامینی تاکید کرد: هم‌اکنون ۱۵۴ مدرسه ابتدایی با جمعیت زیر ۱۰ دانش‌آموز،  ۲۱۸ مدرسه با جمعیت زیر ۱۵ دانش‌آموز و  ۷۵۹ کلاس درس چندپایه در مقطع ابتدایی در استان فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: از  اول بهمن‌ماه کادر اداری و اجرایی تمام مدارس در مناطق زرد و آبی نیز باید در مدارس حاضر شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۱۸:۰۱

11 Jan 2021