کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط مدیرکل آموزش‌ و پرورش چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

تشریح آخرین تصمیم ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن‌ماه

22 دی 1399 ساعت 12:17

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش شدت شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی کرونا اعلام کرد: کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی استان مانند سراسر کشور از اول بهمن‌ماه حضوری برگزار می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگوی تلفنی با بخش خبر شبکه استانی با تاکید بر اهمیت آموزش حضوری در افزایش فرایند یادگیری اظهار کرد: برای برگزاری کلاس‌های درس در پایه اول و دوم ابتدایی تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن مدارس انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از اول بهمن‌ماه در مناطق آبی کلاس‌های درس مدارس کم جمعیت و زیر ۵۰ نفر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

قائدامینی یادآور شد: کلاس‌های عملی، کارگاهی و مهارتی هنرجویان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در مناطق زرد و آبی نیز به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جمعیت دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حدااکثر ۱۰ نفر خواهد بود، تاکید کرد: کادر آموزشی مدارس و اولیا دانش‌آموزان موظف به رعایت پروتکل بهداشتی و شورای مدرسه نیز ملزم به اطلاع‌رسانی درخصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درس خواهد بود.

وی بیان داشت: حضور کادر اداری و اجرایی مدارس در مناطق نارنجی، زرد و آبی براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور همانند سایر کارکنان دولت انجام می‌گیرد.

قائدامینی تاکید کرد: هم‌اکنون ۱۵۴ مدرسه ابتدایی با جمعیت زیر ۱۰ دانش‌آموز،  ۲۱۸ مدرسه با جمعیت زیر ۱۵ دانش‌آموز و  ۷۵۹ کلاس درس چندپایه در مقطع ابتدایی در استان فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: از  اول بهمن‌ماه کادر اداری و اجرایی تمام مدارس در مناطق زرد و آبی نیز باید در مدارس حاضر شوند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 46404

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46404/تشریح-آخرین-تصمیم-ستاد-ملی-کرونا-مورد-بازگشایی-مدارس-ابتدای-بهمن-ماه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir