۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۶۳۷۱
امام جمعه شهر اردل:

جو بايدن قابل اعتماد نیست/ايستادگي همراه با خنثي سازي تحريم‌ها ها دشمن را مایوس می کند

امام جمعه شهر اردل گفت: مسئولين سياسي نبايد به جو بايدن رئيس جمهور جديد آمريکا خوشبين باشند چرا که او طراح اصلي داعش و تجزيه خاوريانه است.
جو بايدن قابل اعتماد نیست/ايستادگي همراه با خنثي سازي تحريم‌ها ها دشمن را مایوس می کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي اظهار کرد: پرهيزکاري مراقبت از نفس، رفتار و هرچيزي که شايسته مومن نيست همان تقوايي است که خداوند فرمودند.

بهرامي افزود: شرف و كرامت يك فرد در جامعه اسلامي به كسب ثروت و مال اندوزي نيست، بلكه اين مهم بايد در تبعيت از دستورات پروردگار و سيره نبوي كسب شود.

بايدن طراح داعش و تجزيه خاوريانه است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و سردار شهيد حاج قاسم سليماني و شهداي هسته اي کشورمان گفت: مکتب شهيد سليماني ماندگار و جاودانه است.

بهرامي با بيان اينکه مردمداري و تلاش براي حل مشکلات معيشتي و اقتصادي مردم، ايستادگي در برابر دشمن و ولايتمداري از محورهاي مکتب شهيد سليماني است، افزود: مکتب سليماني با غلبه نرم افزاري بر هيمنه پوچ آمريکا و اخراج آمريکايي ها از منطقه تکميل خواهد شد.

وي با اشاره به تحريم‌هاي ظالمانه آمريکا و با تاکيد بر اينکه مذاکره با استکبار هيچ نتيجه‌اي نداشته و نخواهد داشت، افزود: ايستادگي همراه با خنثي سازي تحريم‌ها دشمن  را مأيوس خواهد کرد.

خطيب جمعه شهر اردل با اشاره به آغاز رياست جمهوري جديد آمريکا بیان داشت: مسئولين سياسي نبايد به جو بايدن رئيس جمهور جديد آمريکا خوشبين باشند چراکه او طراح اصلي داعش و تجزيه خاوريانه است.

حجت الاسلام بهرامي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي 19دي قم، افزود: اين قيام پرشور و خودجوش، عظيم ترين حركت مردمي بود كه در تاريخ انقلاب اسلامي ماندگار شد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۲۰:۴۹

8 Jan 2021