کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

جو بايدن قابل اعتماد نیست/ايستادگي همراه با خنثي سازي تحريم‌ها ها دشمن را مایوس می کند

19 دی 1399 ساعت 15:19

امام جمعه شهر اردل گفت: مسئولين سياسي نبايد به جو بايدن رئيس جمهور جديد آمريکا خوشبين باشند چرا که او طراح اصلي داعش و تجزيه خاوريانه است.


به گزارش جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي اظهار کرد: پرهيزکاري مراقبت از نفس، رفتار و هرچيزي که شايسته مومن نيست همان تقوايي است که خداوند فرمودند.

بهرامي افزود: شرف و كرامت يك فرد در جامعه اسلامي به كسب ثروت و مال اندوزي نيست، بلكه اين مهم بايد در تبعيت از دستورات پروردگار و سيره نبوي كسب شود.

بايدن طراح داعش و تجزيه خاوريانه است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و سردار شهيد حاج قاسم سليماني و شهداي هسته اي کشورمان گفت: مکتب شهيد سليماني ماندگار و جاودانه است.

بهرامي با بيان اينکه مردمداري و تلاش براي حل مشکلات معيشتي و اقتصادي مردم، ايستادگي در برابر دشمن و ولايتمداري از محورهاي مکتب شهيد سليماني است، افزود: مکتب سليماني با غلبه نرم افزاري بر هيمنه پوچ آمريکا و اخراج آمريکايي ها از منطقه تکميل خواهد شد.

وي با اشاره به تحريم‌هاي ظالمانه آمريکا و با تاکيد بر اينکه مذاکره با استکبار هيچ نتيجه‌اي نداشته و نخواهد داشت، افزود: ايستادگي همراه با خنثي سازي تحريم‌ها دشمن  را مأيوس خواهد کرد.

خطيب جمعه شهر اردل با اشاره به آغاز رياست جمهوري جديد آمريکا بیان داشت: مسئولين سياسي نبايد به جو بايدن رئيس جمهور جديد آمريکا خوشبين باشند چراکه او طراح اصلي داعش و تجزيه خاوريانه است.

حجت الاسلام بهرامي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي 19دي قم، افزود: اين قيام پرشور و خودجوش، عظيم ترين حركت مردمي بود كه در تاريخ انقلاب اسلامي ماندگار شد.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 46371

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46371/جو-بايدن-قابل-اعتماد-نیست-ايستادگي-همراه-خنثي-سازي-تحريم-ها-دشمن-مایوس-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir