۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۶۲۲۸
معاون فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد

اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد از اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
ابراهیم بختیاری‌فر در گفت‌وگو با جهانبین نیوز گفت: همگان مدیون سردار شهید قاسم سلیمانی هستیم، ایشان عزت و افتخار ملت ایران است و ما آزادگی و شرافت خودمان را مدیون شهدا هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد با کمک شهرداری شهرکرد تعداد 400 شاخه گل گلایول جهت گلباران قبور مطهر شهدا در روز پنج شنبه تهیه خواهد شد.

وی تأکید کرد: ادارات و ارگان‌ها لازم است نسبت به فضاسازی و نصب بنر متناسب با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگوار و همرزمانش و مناسبت‌های پیش رو در محوطه اداره مربوطه و همچنین سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

بختیاری‌فر ادامه داد: همچنین تاکید شد تا ادارات و ارگان‌ها از طریق سایت‌های تبلیغی و فضای مجازی مطالبی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ابعاد مختلف شخصیت سردار دل‌ها و در مجموع مکتب این شهید بزرگوار انتشار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد از برگزاری مردم مسابقه فرهنگی در زمینه ابعاد شخصیتی و وصیت‌نامه سردار سلیمانی، در قالب دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، شعر و ... در بستر فضای مجازی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با عنوان " به وقت حاج قاسم" را از طریق سایت نوید شاهد خبر داد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۶:۰۰

27 Dec 2020