کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد

اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

7 دی 1399 ساعت 10:45

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد از اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.


ابراهیم بختیاری‌فر در گفت‌وگو با جهانبین نیوز گفت: همگان مدیون سردار شهید قاسم سلیمانی هستیم، ایشان عزت و افتخار ملت ایران است و ما آزادگی و شرافت خودمان را مدیون شهدا هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد با کمک شهرداری شهرکرد تعداد 400 شاخه گل گلایول جهت گلباران قبور مطهر شهدا در روز پنج شنبه تهیه خواهد شد.

وی تأکید کرد: ادارات و ارگان‌ها لازم است نسبت به فضاسازی و نصب بنر متناسب با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگوار و همرزمانش و مناسبت‌های پیش رو در محوطه اداره مربوطه و همچنین سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

بختیاری‌فر ادامه داد: همچنین تاکید شد تا ادارات و ارگان‌ها از طریق سایت‌های تبلیغی و فضای مجازی مطالبی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ابعاد مختلف شخصیت سردار دل‌ها و در مجموع مکتب این شهید بزرگوار انتشار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد از برگزاری مردم مسابقه فرهنگی در زمینه ابعاد شخصیتی و وصیت‌نامه سردار سلیمانی، در قالب دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، شعر و ... در بستر فضای مجازی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با عنوان " به وقت حاج قاسم" را از طریق سایت نوید شاهد خبر داد.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 46228

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46228/اعلام-برنامه-های-گرامیداشت-سالگرد-شهادت-سردار-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir