۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۶۲۲۲
فرمانده انتظامي شهرستان اردل:

سه خرده فروش مواد مخدر در آليکوه دستگير شدند

سرهنگ صفيان فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل گفت: از دستگيري سه خرده فروش مواد مخدر و کشف 120 گرم ترياک،هروئين و شيشه با تلاش پليس مبارزه با مواد مخدر در روستاي آليکوه خبر داد.
سه خرده فروش مواد مخدر در آليکوه دستگير شدند
سرهنگ صفيان فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت سوداگران مرگ در تهيه و توزيع مواد افيوني در روستای آلیکوه از توابع بخش مرکزی اين شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

صفيان افزود: در اين راستا مأموران موفق شدند 3خرده‌فروش مواد مخدر را دستگير و 120گرم ترياک،هروئين و  شیشه از آنها کشف کنند.

وي اظهار کرد: در ادامه اين عمليات  يک واحد صنفي يه دليل فروش مواد مخدر پلمپ شد و متهمين جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل  ضمن تقدير از پليس  مواد مخدر  شهرستان اردل و دادستان محترم شهرستان اردل  در انجام اين عمليات از شهروندان خواست: تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبني بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنيت در جامعه را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 با پليس در ميان بگذارند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۱۱:۰۱

27 Dec 2020