کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامي شهرستان اردل:

سه خرده فروش مواد مخدر در آليکوه دستگير شدند

7 دی 1399 ساعت 9:10

سرهنگ صفيان فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل گفت: از دستگيري سه خرده فروش مواد مخدر و کشف 120 گرم ترياک،هروئين و شيشه با تلاش پليس مبارزه با مواد مخدر در روستاي آليکوه خبر داد.


سرهنگ صفيان فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت سوداگران مرگ در تهيه و توزيع مواد افيوني در روستای آلیکوه از توابع بخش مرکزی اين شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

صفيان افزود: در اين راستا مأموران موفق شدند 3خرده‌فروش مواد مخدر را دستگير و 120گرم ترياک،هروئين و  شیشه از آنها کشف کنند.

وي اظهار کرد: در ادامه اين عمليات  يک واحد صنفي يه دليل فروش مواد مخدر پلمپ شد و متهمين جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل  ضمن تقدير از پليس  مواد مخدر  شهرستان اردل و دادستان محترم شهرستان اردل  در انجام اين عمليات از شهروندان خواست: تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبني بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنيت در جامعه را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 با پليس در ميان بگذارند.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 46222

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46222/سه-خرده-فروش-مواد-مخدر-آليکوه-دستگير-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir