۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۵۲۳۶

توزيع 30 بسته کمک معيشتي به آسيب ديدگان کرونا در فارسان

بسيجيان پايگاه ثامن‌الائمه شهرک فرهنگيان فارسان با کمک مردم شهرک و خيرين 30 بسته کمک معيشتي به ارزش 80 ميليون ريال را بين آسيب ديدگان کرونا توزيع کردند
توزيع 30 بسته کمک معيشتي به آسيب ديدگان کرونا در فارسان
به گزارش جهانبین نیوز ، درحالي‌که سراسر کشور پر شده از فضاي مهرباني و همدلي و کمک‌هاي مؤمنانه در سراسر کشور رونق گرفته است، بسيجيان پايگاه ثامن‌الائمه شهرک فرهنگيان نيز با کمک اهالي شهرک و جمعي از خيرين توانستند 30 بسته کمک معيشتي را جمع‌آوري و در روز عيد غدير بين خانواده‌هاي آسيب‌ديده از شيوع ويروس کرونا توزيع کنند.
 
فرمانده پايگاه مقاومت بسيج ثامن‌الائمه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ پيرامون اين برنامه گفت: با کمک اهالي مؤمن و انقلابي شهرک فرهنگيان فارسان توانستيم سي عدد بسته غذايي و کمک معيشتي شامل برنج، مرغ، روغن و... را فراهم کنيم که ارزش هر بسته غذايي بيش از 250 هزار تومان مي‌باشد.
 


وي اظهار داشت: تصميم گرفتيم تا اين کمک‌هاي مؤمنانه را در روز عيد غدير در غالب رزمايش مساوات همدلي و کمک مؤمنانه بين خانواده‌هاي نيازمندي که شيوع ويروس کرونا به آن‌ها آسيب‌زده توزيع کنيم.


 
وي در ادامه گفت: عيد غدير عيد ولايت است و ما نيز در عيد غدير به‌فرمان امام و ولي خود لبيک گفتيم و اميدواريم که همه مسئولان در همه سطوح نيز فرمان‌بردار ولي امر مسلمين امام خامنه‌اي باشند چرا که تجربه و تاريخ بارها و بارها اثبات کرده است که اگر امتي به‌فرمان ولي امر خود عمل نکنند و رهرو او نباشند بدون شک دشمنان بر آن‌ها مسلط خواهند شد.

انتهای پیام /530پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۵۴:۲۰

12 Aug 2020