کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توزيع 30 بسته کمک معيشتي به آسيب ديدگان کرونا در فارسان

22 مرداد 1399 ساعت 10:52

بسيجيان پايگاه ثامن‌الائمه شهرک فرهنگيان فارسان با کمک مردم شهرک و خيرين 30 بسته کمک معيشتي به ارزش 80 ميليون ريال را بين آسيب ديدگان کرونا توزيع کردند


به گزارش جهانبین نیوز ، درحالي‌که سراسر کشور پر شده از فضاي مهرباني و همدلي و کمک‌هاي مؤمنانه در سراسر کشور رونق گرفته است، بسيجيان پايگاه ثامن‌الائمه شهرک فرهنگيان نيز با کمک اهالي شهرک و جمعي از خيرين توانستند 30 بسته کمک معيشتي را جمع‌آوري و در روز عيد غدير بين خانواده‌هاي آسيب‌ديده از شيوع ويروس کرونا توزيع کنند.
 
فرمانده پايگاه مقاومت بسيج ثامن‌الائمه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ پيرامون اين برنامه گفت: با کمک اهالي مؤمن و انقلابي شهرک فرهنگيان فارسان توانستيم سي عدد بسته غذايي و کمک معيشتي شامل برنج، مرغ، روغن و... را فراهم کنيم که ارزش هر بسته غذايي بيش از 250 هزار تومان مي‌باشد.
 


وي اظهار داشت: تصميم گرفتيم تا اين کمک‌هاي مؤمنانه را در روز عيد غدير در غالب رزمايش مساوات همدلي و کمک مؤمنانه بين خانواده‌هاي نيازمندي که شيوع ويروس کرونا به آن‌ها آسيب‌زده توزيع کنيم.


 
وي در ادامه گفت: عيد غدير عيد ولايت است و ما نيز در عيد غدير به‌فرمان امام و ولي خود لبيک گفتيم و اميدواريم که همه مسئولان در همه سطوح نيز فرمان‌بردار ولي امر مسلمين امام خامنه‌اي باشند چرا که تجربه و تاريخ بارها و بارها اثبات کرده است که اگر امتي به‌فرمان ولي امر خود عمل نکنند و رهرو او نباشند بدون شک دشمنان بر آن‌ها مسلط خواهند شد.

انتهای پیام /530پ


کد مطلب: 45236

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45236/توزيع-30-بسته-کمک-معيشتي-آسيب-ديدگان-کرونا-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir