۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۱۶۹۰
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد؛

رونق تولید، راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور است

برای رفع مشکلات اقتصادی نظر رهبر انقلاب این نیست که ما دست به دامن خارجی ها بشویم، راه چاره برای حل مشکلات اقتصادی کشور همان اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است.
رونق تولید، راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور است
 به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام رونق تولید از سوی رهبر انقلاب گفت:  برای رفع مشکلات اقتصادی نظر رهبر انقلاب این نیست که ما دست به دامن خارجی ها بشویم، راه چاره برای حل مشکلات اقتصادی کشور همان اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است. حالا این تولید به هر شکلی که می شود انجام بگیرد و هر کسی هر چیز که از دستش بر می آید برای رونق تولید باید انجام بدهد.

 وی با  با اشاره به بارندگی های  اخیر در کشور و استان افزود: در روزهای نخستین سال امتحان های الهی و زندگانی که رنگ های مختلف دارد و تلخ و شیرین و مسائل مختلف را شاهد هستیم. به برکت باران های الهی که بسیاری از مردم شکرگذار شدند و بسیاری از مخازن آب و رودخانه ها خشک شده بود زنده شد و آب فراوان خدا عطا کرد و نیاز به شکر دارد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه در  بارندگی‌های اخیر و سیل گلستان بسیاری از افراد در این سیل همه دارایی خود را از دست دادندگفت : افراد مشغول به خدمت باید به نحو صحیح و سریع مشکلات سیل‌زدگان را برطرف کنند، کمیته امداد استان نیز آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن‌ها به گلستان می‌باشد. و امیدوار هستیم  همان طور که همه ارکان نظام از مردم و مسئولین و نظامی ها مشغول خدمت رسانی هستند بتوانند به نحو شایسه و هر چه سریع تر همه مشکلات را برطرف کنند و  همان طور که مردم امتحان شدند مسئولین هم  امتحان می شوند و امید است که در این امتحان ها همه ما رو سفید و سربلند باشیم.

انتهای پیام/1027ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۲۵

30 Dec 2019