کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد؛

رونق تولید، راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور است

9 فروردين 1398 ساعت 15:35

برای رفع مشکلات اقتصادی نظر رهبر انقلاب این نیست که ما دست به دامن خارجی ها بشویم، راه چاره برای حل مشکلات اقتصادی کشور همان اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است.


 به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام رونق تولید از سوی رهبر انقلاب گفت:  برای رفع مشکلات اقتصادی نظر رهبر انقلاب این نیست که ما دست به دامن خارجی ها بشویم، راه چاره برای حل مشکلات اقتصادی کشور همان اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است. حالا این تولید به هر شکلی که می شود انجام بگیرد و هر کسی هر چیز که از دستش بر می آید برای رونق تولید باید انجام بدهد.

 وی با  با اشاره به بارندگی های  اخیر در کشور و استان افزود: در روزهای نخستین سال امتحان های الهی و زندگانی که رنگ های مختلف دارد و تلخ و شیرین و مسائل مختلف را شاهد هستیم. به برکت باران های الهی که بسیاری از مردم شکرگذار شدند و بسیاری از مخازن آب و رودخانه ها خشک شده بود زنده شد و آب فراوان خدا عطا کرد و نیاز به شکر دارد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه در  بارندگی‌های اخیر و سیل گلستان بسیاری از افراد در این سیل همه دارایی خود را از دست دادندگفت : افراد مشغول به خدمت باید به نحو صحیح و سریع مشکلات سیل‌زدگان را برطرف کنند، کمیته امداد استان نیز آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن‌ها به گلستان می‌باشد. و امیدوار هستیم  همان طور که همه ارکان نظام از مردم و مسئولین و نظامی ها مشغول خدمت رسانی هستند بتوانند به نحو شایسه و هر چه سریع تر همه مشکلات را برطرف کنند و  همان طور که مردم امتحان شدند مسئولین هم  امتحان می شوند و امید است که در این امتحان ها همه ما رو سفید و سربلند باشیم.

انتهای پیام/1027ج

 


کد مطلب: 41690

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41690/رونق-تولید-راهکار-حل-مشکلات-اقتصادی-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir