۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۳۳۲۹

برگزاری طرح عیدانه کتاب همزمان با عید نوروز

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نوروز امسال برای اولین بار طرح عیدانه کتاب با توزیع بیش از ۳۰۰۰ جلد کتاب در استان اجرا می شود.
برگزاری طرح عیدانه کتاب همزمان با عید نوروز
به گزار جهانبین نیوز، بهمن اکبریانگف ت:  اولین بار طرح عیدانه کتاب با توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف و متنوع از اول فروردین بین مسافران نوروزی توزیع می شود.

اکبریان افزود: این طرح با اختصاص سهمیه کتاب در کل شهرستان های استان اجرا می شود و ۳۰۰ جلد کتاب نیز در اختیار میراث فرهنگی جهت توزیع بین مسافرین بازدیدکننده از موزه ها قرار گرفت.

وی با اشاره به دیگر برنامه های نوروزی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: با توجه به همزمانی نوروز و ایام فاطمیه بروشورهایی به همین مناسبت تهیه و بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع می شود.

اکبریان اجرای نوروز خوانی و حاجی فیروز و برگزاری برنامه های موسیقی و شادی بخش را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در مراکز گردشگری و تفریحی استان نظیر پارک لاله و تهلیجان شهرکرد و سامان برگزار می گردد.

وی گفت: در مسیر ورودی شهرها و مراکز گردشگری بسته های فرهنگی و بروشورهای تبلیغی و معرفی استان برای مسافران نوروزی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۰:۳۲

26 Dec 2019